Svar: X

Skall riva mitt befintliga ute förråd och bygga ett nytt. Där kommer det att dras en och annan skruv. Där skulle boschen underlätta och hjälpa till mycket.
 
Svar : Enligt länken bygghemma.se 1,55 kg alltså X men om ni går in på www.bauhaus så anger de 1.20 kg vikt med batteri för samma produkt!?
Då jag inte är nerlusad med kapital och tycker det är kul att utmana mig själv i olika former, skulle ett kit med skruvdragare från Bosch vara perfekt. Min förra har givit upp och nu lånar jag en av mina föräldrar.
 
Svar X

Skulle behövas om vi "barn" till sommaren ska ta itu med projektet att bygga en utomhusbastu vid släktgården. Något som de äldre generationerna pratat om hela min uppväxt men det alltid kommit viktigare projekt ivägen
:D
 
Svar: X
Min son går Bygg och vill bli snickare, men är "måttligt motiverad" av skola just nu. Tänkte ge honom denna låda för att peppa honom att plugga, och om framtiden med bygg. Det är alltid kul med nya egna verktyg!
/ Max
 
Svar: X

Förra sommaren köpte jag mitt första hus. Har ett antal projekt på gång, bygga en altan, dra nätverkskablar, bygga "spångar" på vinden över isoleringen, och det vore även skoj att bygga en friggebod för gräsklippare och trädgårdsprylarna :)
Det finns helt enkelt mycket som behöver borras och skruvas hos mig :)
 
L
Svar: X , 1.55kg.

Vi har precis köpt vårt första hus efter 10 år i hyresrätter. Vi har bott granne med "borrmannen" de senaste åren och har därför utvecklat en instinktiv avsky mot allt som har med borrande att göra. Med en proffsmaskin som denna tillsammans med en uppsjö nödvändiga renoveringar och möbelbyggen kommer vi att kunna rehabiliteras och återgå till normala kärleksfulla känslor för dessa fantastiska verktyg. Snälla, hjälp oss att hjälpa oss :)!

/ Martin & Johanna
 
Svar: X

Kolonistuga-renovering är 2016's mantra och en sådan maskin med 2 st batteri kommer till stor använding - specielt när stugan är utan el.
Att ladda batterier hemma på natten är väl inget man glömmar :eek:
 
peternicklas
Svar:X
Vet inte varför jag svarar, vinner aldrig några saker på tävlingar.
En grön Bosch, skulle vara för tillbehören då eller för att jämföra med alla mina gula maskiner:)
 
  • Gilla
camaro1969
  • Laddar…
Sonen (12år) snor alla mina saker till sina projekt/uppfinningar så denna skruvdragare skulle passa honom perfekt (och jag får ha min skruvdragare i fred...).
 
Svar: X Vikt med batteri: 1,55 kg

Med en köksrenovering runt hörnan så sparar jag handlederna om jag kan slänga den manuella skruvmejseln och använda en riktigt skruvdragare, så det skulle passa utmärkt att vinna en sådan.
 
Svar: X

För att det inte ska vara en skräck att bygga vårt däck, behöver vi en maskin som är kompetent för alla moment.
Den här maskinen är alldeles rätt för att slippa all svett.
 
Svar: X

Hade varit en utmärkt gåva till min far och mor som bygger nytt hus utan att äga en skruvdragare! En given inflyttningspresent!
 
D
Svar på frågan: X.

För att ge mina barn en närmare kontakt och föreståelse för naturen och var mat kommer ifrån skall jag första skedet bygga ett växthus Med inredning. Ett komplett sett med allt samlat hade sparat mig många vänder till garaget och hade varit ett smidigt sätt att förenkla byggandet.
 
Svar: X
För att ha möjlighet att bygga klart mitt badrum och min altan till sommaren. Jag hade en grymt bra Dewalt men efter en rad inbrott så har jag blivitt ett larm rikare men en uppsättning elverktyg fattigare. Dom tog allt. :(
En ny maskin hade verkligen hjälpt mej att avsluta mina projekt och börja umgås med familjen
 
svar X,

har precis blivit småbarnsförälder för första gången, en pojk som i dagarna är 3 veckor, tänkte att han ska få lite verktyg och detta vore en bra start!
det ska läras i tid jussom! :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.