Allt går o sälja;)
Den riktiga frågan är: "går det att köpa ett sådant här projekt?"

Inte enligt mig
 
Mina gamla hoods, kanonfint område. Passar för en döv familj, annars, näeee inte ens om man fick betalt gissar jag :(
 
Läget var det inget fel på om det inte var för bron, en sak är att se den men den skymmer ju hela vardagsrumsfönstret :(
 
Och det verkar även finnas en väg framför stugan.
Nej, den stugan hade jag försökt få inlöst när den nya vägen med bro byggdes.
 
Lugnt och skönt :)
Jag haqr varit en del på tuviksfjärden med båt och det är verkligen fint där. Men E4 ligger som en ständig bullermatta över hela fjärden...
Vägen framför är en lokalväg så den är nog lugnt, men att ha E4-bron i princip över tomten är ju ingen hit.
 
Haha, den där stugan känner jag allt igen – min egen stuga är i de där trakterna. Och ja, den där stugan ligger väldigt fint till om det inte vore just för den där lilla detaljen med E4an tvärs över tomten :)
 
Synd för jag gillar tomten och stugan.
 
Andy78 skrev:
Synd för jag gillar tomten och stugan.
Det är underbara trakter.
 
En djärv tanke vore att flytta stugan till ett läge mitt under brospannet. Vips försvinner bron från stugans utsikt. Dessutom förefaller marken vara jämnare där än där stugan ligger idag. På samma gång kan man förbättra bostadens anslutning direkt från lokalvägen.

Om jag skulle vilja bo där själv? Ärligt talat: nej. Fastigheten kanske har sitt störst i båtservitutet. En egen liten "hemmahamn" med vinteruppläggning och förvaring kan vara värt gott och väl 175 Kkr.
 
Jobbigt läge, men sjysst att vara öppen med det. Var och tittade på ett jättefint sekelskifteshus vid vattnet (i stockholms närhet) som verkade alldeles för billigt. Problemet var just att det gick en gigantisk väg nästan över huset... Tror de sålde det huset både snabbt och (skitbilligt för sjönära sekelskifte men) förhållandevis dyrt för hur läget var... Man kan tänka sig hur fint det var innan man byggde bron... Men alla bilder på nätet visade allt utom bron. Kom mängder av folk på visningen och många vände innan de ens gått in på tomten.
 
JohanLun skrev:
Jobbigt läge, men sjysst att vara öppen med det. Var och tittade på ett jättefint sekelskifteshus vid vattnet (i stockholms närhet) som verkade alldeles för billigt. Problemet var just att det gick en gigantisk väg nästan över huset... Tror de sålde det huset både snabbt och (skitbilligt för sjönära sekelskifte men) förhållandevis dyrt för hur läget var... Man kan tänka sig hur fint det var innan man byggde bron... Men alla bilder på nätet visade allt utom bron. Kom mängder av folk på visningen och många vände innan de ens gått in på tomten.

Ligger objektet kvar på nätet så man kan se?
 
Jonatan79 skrev:
[länk]

Den lär ligga kvar x antal år till är jag rädd...
Jag tänkte mer på johanluns inlägg ovan, hade varit intressant att se.
 
Du har PM, jag hade inte järnkoll var det var, men jag är nästan säker på att objektet jag syftade på inte finns kvar att hitta på något sätt varken på nätet eller i verkligheten...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.