Måste man vara "kändis" för att få hjälp av Arga Snickaren?
Har en hel del som behöver åtgärdas och han får skälla ut mig hur mycket han vill.:mad:
Byggahus.se har min adress.
 
Knappast att du måste vara kändis, men du skall nog bo närmare Stockholm för att de skall bemöda sig att göra ett program hemma hos dig.
 
thomas33 skrev:
Knappast att du måste vara kändis, men du skall nog bo närmare Stockholm för att de skall bemöda sig att göra ett program hemma hos dig.
räcker det menar du?
 
Till arga snickarn måste du vara kändis men
Till nya arga snickarn får du vara vemsomhelst och de verkar kunna resa en bra bit så Östergötland är väl ingen omöjlighet
 
Fanns väl en tråd här på Byggahus som sammanställde de flesta renoveringsprogram?

Dom du får satsa på är Bygglov, de va dom enda som åkte runt i Sverige om jag inte minns fel, resterande (arga snickaren, Timell osv) höll sig runt Stockholm.
 
Stefan1972 skrev:
räcker det menar du?
Du skall även vara intressant, så det blir "bra TV" av programmet. För egentligen är dessa program ingen välgörenhet för att hjälpa husägare som fått problem med sin ombyggnad. Istället gäller det för produktionsbolaget att finna intressanta fall som ger många tittare och därmed också större reklamintäkter!
 
thomas33 skrev:
Knappast att du måste vara kändis, men du skall nog bo närmare Stockholm för att de skall bemöda sig att göra ett program hemma hos dig.
Vet inte om "den fiolspelande köttbullen" från Dalarna anses bo i Stockholm? Orsa är väl ingen kranskommun ens enligt en söderkis.
 
Redigerat:
Lexington skrev:
Fanns väl en tråd här på Byggahus som sammanställde de flesta renoveringsprogram?

Dom du får satsa på är Bygglov, de va dom enda som åkte runt i Sverige om jag inte minns fel, resterande (arga snickaren, Timell osv) höll sig runt Stockholm.
Det stämmer nog, för Bygglov har ju investerat i en stor buss. Arga snickaren har väl börjat skälla ut även "lantisar" (lite dummare än Stockholmare, du vet) då han varit hos fd, Schlaggervokalisten och Violinisten. F-n vet om inte även fd. Brottaren haft ett besök... Ingen av dessa bor väl i Storstaden?:x
 
Ruttenrot skrev:
Vet inte om "den fiolspelande köttbullen" från Dalarna anses bo i Stockholm? Orsa är väl ingen kranskommun ens enligt en söderkis.
Finns undantag som bekräftar regeln, men om du kollar ALLA programs inspelningsplatser, är det inte många de gjort utan att enkelt kunna komma hem till kvällen.
 
Ja, Bygglov har ju en så stor trailer att den inte får plats på en vanlig villagata i Stockholm, utan de MÅSTE nog åka till landsbygden där de får plats med den!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.