Svar: 1.

Byggde nytt hus som stog klar för ett år sedan. Av okänd anledning stoppade elektrikern anslutningspunkter till handukstorken i badrummet så att en tork med anslutning till vänster passar (vi har handukstorkar med anslutning till höger) och på toaletten så att en handukstork med anslutning till vänster passar (men för nära väggen för att den handukstork vi har går att få på plats). Dessa handukstorkar skulle lösa bägge våra problem då dom passar in på båda ställena.
 
Vi har nyss blivit "klara" med vårt badrum men i ens hörnet sticker rören till handdukstorken ut. Någon handdukstork tycks det dock aldrig bli...
Hoppas på lite tur😊✊
 
Alternativ 1.
Nygifta! Vi river ut ALLT i min gamla lägenhet, ritar om, bygger nytt och fräscht. Det blir sovrum med ett smycke till badrum i anslutning. Där kommer Kaknäs in och passar perfekt!
 
Svar: alternativ 1
900 och 1500

Jag ska bygga ny stuga på 24 kvadrat.
Minitoa, dusch och minihandfat,
När allt är i miniatyr får det plats.
Med slimmade torkar blir det till ett palats!
 
Svar: nr 1. 900 och 1500
När badrumet är litet och familjen ganska stor, kan handukarna med dessa torkare ta mindre plats än man tror.
 
1. 900 mm & 1500 mm
Jag är trött på att handukarna luktar skunk. Handukstorkarna skulle vara bra för både miljö och ekonomi, som det är nu tvättar jag dem alldeles för ofta
 
Svar: 1
En handdukstork är högt på önskelistan till vårat hus som vi ska börja bygga så fort bygglovet är beviljat.
 
Svar 1: 900 och 1500 mm

Motivering. För att efter 3 år i nya huset har vi fortfarande bara hål i väggen där våra tänkta handuktstorkar lyser med sin frånvaro! Dessa är något som passat perfekt där!
 
Svar: 1. 900 mm & 1500 mm
Håller på att bygga badrum i sommarstugan och dessa blir perfekta på det lite begränsade utrymmet. En större för oss stora, och en mindre för barnen kommer att ge en snygg och praktisk design anpassad till oss i familjen.
 
Svar: 1

Blir perfekt när jag nu ska renovera badrummet i sommarstugan!
 
Svar 1

Detta nytänk betr. handdukstork gör att även jag kan få en ljummen handduk att torka mig med i vårt mikroskopiska badrum i en gammal renoverad röd stuga. En vanlig tork får inte plats ej heller element så vi har värmegolv men det torkar inga handdukar. Skulle bli väldigt glad för denna vinst
 
Hej!

Svar:1 900 mm & 1500 mm

Min motivering: Vi behöver ett helt nytt badrum i vårt hus, fattas bara att sätta igång (Och så två handdukstorkar!). Det är verkligen från grunden, råa väggar är allt som finns. Handdukstorkar gör ju det där lilla extra som är så viktigt i ett badrum. En vinst ger oss chansen att få ett riktigt juste badrum. En lång för oss föräldrar, en kortare för barnen :)
 
Svaret är 900 och 1500 mm. Den nybyggda bastun behöver dessa, har inte köpt handukstorken ännu och dessa hade en ny still tycker jag!
 
Svar 1
Riktigt stilrena handukstorkar .
Såg att dom fanns i guld färgat och det skulle passa perfekt vid våran dusch samt handfat .
 
Svar: 1 (900mm & 1500mm)-

Badrummet på 8kvm har inga fönster och är späckat med grejjer för 4personer varav två ministruttar. Kaknäs var ta mig faan den snyggaste och smidigaste handdukstork jag sett.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.