Söker efter tillverkare av hörnkylskåp alt butiker som säljer dem, i Sverige eller i Europa.

Någon som vet om något prisvärt kylskåp?
 
För några år sedan såg jag ett reportage där de hade installerat hörnkyl från Norcool, tror jag det hette. Jag har för mig att priset blev ungefär det dubbla mot ett vanligt, fast det var nog 2,5 går större också. Tyvärr ingen egen erfarenhet.
 
3xxxx har jag sett norxool för
 
Norcool och polar något, vi letar en bättre begagnad på finn.no då de är norsktillverkade.
 
Blev en bättre begagnad norcool kyl. Sjukt nöjda med den, förstår inte att fler tillverkare tillverkar och säljer dem.
Är i moduler så lätt att bygga ihop och transportera.

image.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Gamla kylen bredvid som jämförelse (fullhöjd)
 
  • Gilla
pjodden och 3 till
  • Laddar…
sir_daniel sir_daniel skrev:
Blev en bättre begagnad norcool kyl. Sjukt nöjda med den, förstår inte att fler tillverkare tillverkar och säljer dem.
Är i moduler så lätt att bygga ihop och transportera.

[bild]
Gamla kylen bredvid som jämförelse (fullhöjd)
Hej! Upptäckte just att det fanns något som hette hörnkylskåp och det låter ju intressant. Finns många återförsäljare av Norcool men på Elgiganten var recensenterna inte nöjda med kvaliteten på kylskåpen. Hur har ert funkat så här fem år senare?

Hur var det att använda, kändes det som att man kom åt allt som fanns där inne? Det är ju inget självändamål att kylskåpet är stort om det är svårt att använda. Finns inte mycket till videos där man själv kan bilda sig en uppfattning.
 
Klaugust Klaugust skrev:
Hej! Upptäckte just att det fanns något som hette hörnkylskåp och det låter ju intressant. Finns många återförsäljare av Norcool men på Elgiganten var recensenterna inte nöjda med kvaliteten på kylskåpen. Hur har ert funkat så här fem år senare?

Hur var det att använda, kändes det som att man kom åt allt som fanns där inne? Det är ju inget självändamål att kylskåpet är stort om det är svårt att använda. Finns inte mycket till videos där man själv kan bilda sig en uppfattning.
fortfarande sjukt nöjda, bytt lysrör en gång :)
 
sir_daniel sir_daniel skrev:
fortfarande sjukt nöjda, bytt lysrör en gång :)
Tack! Hur är det att använda, känns det svårt att komma åt saker inne i hörnen?
 
Inte direkt. Förvarar läsk/öl/vatten på sidorna och saker som inte används lika ofta.
I botten får en/flera kartonger med öl/vin/bubbel plats med råge :)
 
sir_daniel sir_daniel skrev:
Inte direkt. Förvarar läsk/öl/vatten på sidorna och saker som inte används lika ofta.
I botten får en/flera kartonger med öl/vin/bubbel plats med råge :)
Okej, tack för svar!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.