När alla vill ladda mobilen samtidigt!

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tom12 och 7 till
  • Laddar…
För att knyta an från IT till humor igen; Herman Hedning är min favorit:

hh805_WEBcolor 266.jpg
 
  • Gilla
Bob_the_builder
  • Laddar…
Dags att installera jfb !

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tom12 och 2 till
  • Laddar…
Bob_the_builder
Matstj skrev:
Dags att installera jfb !

[bild]
Chicken race för grabbkvällen - "du vågar aaaldrig ta nycklarna!"
 
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tom12
  • Laddar…
Rensade tjafs i tråden efter att ha fått en rapport om att det finns för många inlägg som är off topic.
 
  • Gilla
Mikael_L och 1 till
  • Laddar…
Från välunderrättad nyhetsbyrå meddelas att man i fredags tillfångatog bin Ladens familj i Danmark.

De personer som nu sitter i säkert förvar är bin Ladens mor Marme Laden och hans två bröder Choko Laden och Remu Laden. I lördags kväll tillfångatogs även bin Ladens syster Piña co Laden. Efterspaningar pågår för fullt efter hans kusin, veganen, Sal Laden samt farbrorn tillika musikkompositören Bal Laden. Osamas farfar, Visste inte var han Laden, är dock spårlöst försvunnen. I förvar, och på avgiftning, sedan tidigare, sitter hans bror Kokab Laden.

Bulletiner från USA gör gällande att Usamas svåger i USA, Trash bin Laden har funnits på ett kontor i Pentagon sedan i lördags!

Den långa vistelsen i grottor med lite att göra har resulterat i att familjen har utökats med Vadskavi Ka laden. Grattis(?) till tillökningen Usama.

vi söker även hans svåger, som också är känd för att genomföra gasattacker: Detvar-Hansom-Laden, samt den grymme kocken Skal Laden och kallskänkan De Laden

Inspärrade sedan tidigare är hans sinnesförvirrade morfar; Varvard Etnujag Laden och fotbollshuliganen Jag måste Skal-Laden samt en kusin med förkärlek för nudistbad, Jag måste So Laden.

Hans far den gamle flygaren Rotor B. Laden och hans tyska bror, den lite mesige trädgårdsmästaren, Rosen B. Laden är dock fortfarande på fri fot

Bullentiner når oss att även reklam- och tidningsbranschen infiltreras av Osamas män; lillebror Flygb Laden jobbar sedan länge som reklambladsutdelare och en avlägsen släkting, Afton B. Laden är journalist i Skandinavien.

Vattenfall har länge haft S. Laden hos sig, de har till och med givit honom omfattande svensklektioner för att få bukt med hans rättstavningsproblem.

US Coast Guard gick i veckan ut med en efterlysning efter Ask.E.Laden som senast sågs runt Doggers Bankar och FLaden.

George Bush vill nu även ha tag i Usamas husdjur Ox Rul Laden och Undu Laden. Usamas kiropraktor Skulder B Laden och den kanske farligaste av dem alla, Kniv B Laden står också högt på listan.

I Tyskland finns en man som arbetar i livsmedelsbranschen, Herr Ove G Laden Packen, som han heter efter att ha äktat Frau Inga Packen i förra månaden.
 
  • Gilla
Lutte och 4 till
  • Laddar…
kontorsråttan
Tycker det är osmakligt att skämta om en av historiens största terrorister & massmördare.
Skämta om terrorism, förlöjliga den, ta den på allvar, men detta tycker jag inte passar som humor..






(eller detta inlägg som ironi?)
 
kontorsråttan
24893-1gfu9qh.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Är du också med :rolleyes:

3908.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Översättning: Je suis un canard :)
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Falukorv, det är gott !
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Storstadsbo och 3 till
  • Laddar…
Matstj skrev:
Falukorv, det är gott !
Lika gott och lättlagat som blodpudding i brödrosten :)
 
Redigerat:
facebook_14539144680751.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Niq och 1 till
  • Laddar…
Jag läste en massa råd om hur man sparar på elen hemmma och där stod bland annat att man skulle minimera antalet gånger man öppnar kylskåpsdörren. Så nu har jag sett till att dörren är öppen hela tiden men mitt kylskåp har ett larm som tjuter när dörren är öppen för länge. Finns det någon som vet hur man får tyst på det? Det är ganska störande faktiskt. Det är ett aeg kylskåp
 
  • Gilla
Mikael_L och 1 till
  • Laddar…
Bob_the_builder
Lättast är väl att dra ur sladden?
 
  • Gilla
Niq och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.