Svar 1: 900 och 1500.

Har länge sökt en snygg handdukstork, men gillar inte stegmodellen. Men Kaknäs från Nordhem är ju bara så jättesnygg. Jättesmart med dold koppling i eldosa. Kaknäs ska jag ha.
 
Rätt svar är 1: 900 & 1500

Motivering: Vår handdukstork som suttit i huset sen vi köpt det har börjat rosta, och inget som går på garanti. Så en ny sån här hade suttit som en varm handske.
 
Svar: 1. 900 mm & 1500 mm

Snygg, diskret och skulle passa perfekt inom armslängd från duschen i vårt snart renoverade badrum, härligt att kunna avsluta dushen med en värmd handduk.
 
Hej!
Svar: 1. 900 mm & 1500 mm
Med tonåringar som alltid släpar med handduken till sitt rum tänkte jag helt enkelt installera en tork till dem var - i deras egna rum! Fiffigt va?! :)
/ Max
 
T
Rätt svar: 1

Motivering: Kort och gott; för mycket vägg
 
Svar 1: 900 mm & 1500 mm

Vad kan bli mer rätt med en snygg handdukstork i vårat nya badrum:) i barnens nivå och kunna nå själva och hänga upp dem på, Toksmart med bra mått,
 
Redigerat:
1. 900 och 1500
Glänsande kakel och skimrande vatten,
Kranar som ståtar i glimrande gras
För handdukstorken Kaknäs jag lyfter på hatten
Nu kan man äntligen få värma sig i fras.
 
Svar: 1 (900 & 1500)

Ska bygga badrum, de flesta prylarna har jag fått då de vart över här å där, annars har jag container fyndat å fräscha upp grejer, men handdukstorken e inte avprickad än, hade ju vart kul om man kunnat klarat budget med noll utgifter för även torken.
 
Svar 1

Vi har ingenting att hänga upp våra handdukar eller badlakan på i vårt badrum.
Handdukarna hänger klämt i kommodlådan å badhandukarna hänger över duschväggen eller på golvet.
 
Svar 1: 900 och 1500.

Motivering:
Har ett gammal badrum utan värme i golvet, utan handdukstorkar, så luxiga handdukstorkar vill göra mycket i mitt gamla badrum!
 
Svar 1. 900 mm & 1500 mm

Motivering:
Med passion för matlagning så är ju dom våta kökshanddukarna en mardröm. Med dessa torkar i köket så kommer man slippa även dom i framtiden.
 
Kaknäs finns i längderna 900 och 1500. Skulle passa perfekt i vårt nyligen renoverade badrum. Snålade på handukstorken och satte upp den gamla vita "stegen" från Svedberg som satt där innan renoveringen. Den skämmer verkligen hela badrummet, dessa skulle istället bli ett smycke !
 
svar: 1:900 o 1500

Två för att alltid kunna torka sig med torra handdukar o torka fuktiga handdukar samtidigt...så mycket trevligare
Smart med lodräta torkar då de är lättare hålla rena och att anpassa till badrummet!
 
Svar nr 1: 900 och 1500 mm

Vi har flyttat in i ett hus från 1955 - orenoverat sedan dess, tvättmaskinen t.e.x var fantastisk (och fungerade).
Vi började med dränering och värme, sen byggde vi ett stort badrum. Nu måste pyttelilla badrummet renoveras, tätskiktet i asfalt får nog anses ha nått sin livslängd, men pengarna börjar ta slut... Dessa skulle få plats och vara en hjälp med det ekonomiska - dessutom är de väldigt snygga.
 
Svar: 1, 900 mm & 1500 mm

Idag behöver vi hänga ut handduken för att den ska torka och inte lukta unket.
Med denna värmare så blir det bekymret löst på ett smidigt och snyggt sätt!!! :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.