Är nån här på forumet som gått över från vanliga cigg till e-cigg? Jag tänkte att det är dags för mig att göra slag i saken, men det är en djungel det här och jag har inte en aning om vad jag ska köpa.

Så tips från er vepare här på forat uppskattad oerhört!
 
S
_coffe_ skrev:
Är nån här på forumet som gått över från vanliga cigg till e-cigg? Jag tänkte att det är dags för mig att göra slag i saken, men det är en djungel det här och jag har inte en aning om vad jag ska köpa.

Så tips från er vepare här på forat uppskattad oerhört!
sluta med nikotin helt. är mitt tips.
att iallafall köpa e cigarett utan självdosering. bara jävligt
 
Självklart, men det är inte så lätt att bara sluta sådär. E-cigg är betydligt bättre än vanliga cigg och med hjälp av den vill jag sluta helt.
 
S
_coffe_ skrev:
Självklart, men det är inte så lätt att bara sluta sådär. E-cigg är betydligt bättre än vanliga cigg och med hjälp av den vill jag sluta helt.
jorrå, frugan var storrökare. slutade på dagen hon möte mig.
 
Trevligt
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
är inte alla som klarar att sluta tvärt tror jag...
Det måste liksom stämma med allt i livet för att det ska gå lätt.

jag bestämde mig att sluta snus när en dosa kostade 17,5 nångång i slutet av 90-talet, då kostade dom 15 tror jag, den dagen dom tog 17,5 sa jag till hon i kassan att det var min sista dosa och det blev det, iaf i 5-6år, sen festsnusade jag i 10år, nu blir det nån enstaka om året när man är på fest med "fel" folk

lycka till!
 
  • Gilla
_coffe_
  • Laddar…
Beställ en och testa. Jag vet många som blivit hjälpta. Vad är det du är osäker på?
 
På vilken jag ska ha
 
Det beror ju lite på hur många blickar du vill dra till dig på stan och hur intresserad du är av batterikapacitet, moddar och mängden rök. Min fru var inte ett skit intresserad av sånt och därför köpte hon en diskret, men ändå ganska bra ecigg: http://swecig.se/e-cigarett-startpaket/joyetech-eroll.html

Men är du storrökare får du nog fylla på den ett par gånger under dagen. I annat fall behöver du en med större behållare.
 
galento
SBH skrev:
jorrå, frugan var storrökare. slutade på dagen hon möte mig.
Ja bara viljan finns så går det,vi slutade tvärt vi också.Sen får man ju stå ut med
att man kan bli grinig och irriterad för småsaker en stund för det går över.
Trodde det skulle bli röksug när man drack kaffe men tänker inte ens på cigg längre.
 
jag slutade tvärt när jag gifte mig för lite mer än åtta år sen.
var det inte ett antal artiklar för ett tag sen där rekomendationen var att röka ciggaretter istället för eciggaretter pga att det var mer farliga saker inblandade i blandningarna för ecigg och är dom inte mer eller mindre förbjudna just nu eftersom inga mixar är godkända
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
H
Gå till denne man som finns i Vänersborg, har en praktik där vet inte hur han bar sig åt, men typ en avslappningsövning, och sen har vi inte rökt ett endaste bloss. Man tror inte det är sant men det fungerar!
Ring Joel 070-4868183
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.