Nu tävlar vi tillsammans med våra vänner på Bygghemma och Nordhem ut två härliga Kaknäs handdukstorkar i krom som livar upp vilket badrum som helst med sitt stilsäkra formspråk. Slipp kalla handdukar när du kliver ur duschen, det är ju så kallt ute ändå, genom att delta i den här tävlingen och leverera en riktigt utsökt motivering.

Tavlingsbild-Nordhem-Kaknas.jpg

Vinnaren väljer själv mellan två storlekar.

Totalt värde cirka: 6 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just dtt badrum behöver två stycken Kaknäs handdukstork.

Nordhem-Kaknas-tavlingsbild_liten.jpg

Fråga: Vilka två olika längder finns Kaknäs i?


1. 900 mm & 1500 mm
X. 750 mm & 1200 mm
2. 500 mm & 1000 mm

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Tävlingen pågår i två veckor och vinnaren utses fredag 5 februari.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Mallanbrallan
  • Laddar…
Svaret är 1. (900m & 1500mm) Motivering: Morran vill haaaaaa
 
Hej!

Svaret är 1, 900 mm & 1500 mm

Motivering: Vårt hus kommer vara "standard" från topp till tå när det är klart framåt sommaren, det hade varit väldigt kul att få något utöver standardsortiment och "det vanliga" för att piffa till det lite, dessa hade gjort sig väldigt bra i vårt badrum!
 
Svar 1.

Då vi har en minimal toa med en duschhörna vore en sån här smart och snygg lösningar optimalt för oss då det ger en praktisk(vilket jag gillar) och snygg(vilket min fru gillar) lösning på våra utrymmesproblem.
 
Svar:1

Då badrummet fortfarande är under planering 2år efter att grovarbetet är klart (golv, väggar och tak), nu är det bara alla detaljval kvar, detta skulle underlätta och ge en skjuts i rätt riktning att komma igång.
 
SVAR: 1 , 900mm och 1500mm

När ljummen handduk från Kaknäs, blir en viktig schackpjäs ;)

Skulle sitta fint till det planerade nya badrummet så småfolket kan få varsin ljummen och skön handduk så de slipper stå och huttra mer.

/Micke
 
Svar 1,
Min fru tycker handdukstorkar är fula och tar onödigt mycket plats. Med denna lyckas jag nog övertyga henne så jag äntligen kan få en varm handduk!
 
svar 1
efter en badrumsrenovering har vi insett att samtliga i vår familj saknar genen att hänga handdukarna snyggt på handdukstorken. Därför skulle dessa fina handdukstorkar förvandla handdukarna till en prydnad istället för en skamfläck i det nya badrummet vi precis ska börja bygga.
20160122_205721.jpg
 
Med litet hus får barn och barnbarn bo i liten gäststuga. Dusch och wc finns men handdukstork finns inte. Från ena duschen till den andra är handdukarna fortfarande våta. Bakterietillväxten gör att en handduk bara ska användas tre gånger mellan tvättar. Med 4 personer blir det många handdukar per vecka. En handdukstork hjälper mig att vara mer miljövänlig och sparar samtidigt arbete!
 
Svaret är 1

Vi letar interiör till vårt nybygge som inte ser ut som det alltid gjort och den här handukstorken passar in eftersom den skiljer sig från alla andra..
 
Svar 1
Jag vill ha mer rumskänsla än badrumskänsla i badrummet och funderade därför på att skippa handukstork till förmån för diverse tavlor o affischer men med dessa kan jag ju få plats med det och få lyxen av en varm handduk efter duschen ��
 
Svar 1
Jag har ett gäng tonåringar, så känns det, hemma. De duschar jämt och lämnar blöta handdukar efter sig. Är handduken inte torr till nästa dusch tar de en ny. Känner mej begravd i ett berg av sura handdukar. Två långa torkare skulle hjälpa mej mycket!
 
Svar: 1. 900 mm & 1500 mm

Vårt befintliga befintliga badrum har interiör från tidigt 90-tal och närmar sig nu rejäl uppfräschning alternativt helrenovering. Handdukstorkar av denna modell skulle passa ypperligt, och skulle kanske kunna få mig att ge mig i kast med projektet.
 
Svaret är att handukstorken Kaknäs finns i längderna 900mm o 1500mm.

Anledningen till att just jag o min familj behöver 2st sådana är att vårt gamla badrum, som ska renoveras i nu i vår, har snedtak, vilket gör att vi inte får in en vanlig "traditionell" handdukstork, En lång + en kort löser vårt problem :)
 
Svar: 900 och 1500

Har bara hittat fula haddukstorkar och vem vill ha en stege på väggen!!!
Vårt nyrenoverade badrum kommer att bli som en karamell med dessa ursnygga slimmade helt perfekta hängare!! Äntligen lite nytänk :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.