Jaa min hall är som ni ser, något som inspirerar.
Vi bor i en hyresrätt och har gjort det i närmare 2 år nu... Men det var först för ca:1,5 vecka sedan som dom "renoverade" (endast målade om hela rasket) till vår besvikelse.
Vi har noll inspiration till att inreda, så kom gärna med tips.
Och det hade varit så kul att vinna så att vi kan köpa nytt istället för att använda den gamla skänken från mammas och pappas garage i brist på annat.
Inget iordning gjort så här får ni tyvärr istället för att få inspo, komma med tips som sagt.
:)
IMG_20160120_161423.jpg

IMG_20160120_161433.jpg

IMG_20160120_161444.jpg

Mvh,
Katja
 
Inte inspirerar ska det ju stå!!
 
Hall.jpg

Vi ville ha en glad och välkomnande hall. Josef Franktapet i härliga varma färger, hemsnickrad kapphängare med korgar från Granit. Matchande hängare för väskor. Lampa Rydéns och litet skåp för småprylar från IKEA. Stor spegel på väggen till vänster, men fick inte med på bild.
 
Vår stora hall som är lika mycket ett sällskapsrum som en plats att hänga av sig kläderna välkomnar med en sprakande brasa när man kommer in från kylan. Mitt tips är att göra hallen stor så att den går att använda och inte bara blir ett rum man vill lämna!

DSC_1860.jpg

DSC_1861.jpg
 
  • Gilla
AndersMalmgren och 1 till
  • Laddar…
image.jpg
image.jpg
Det är härligt med en stor hall som har smarta infällda garderåber. Att alla rum är anslutna till hallen är prkatiskt men ställer höga krav på hallen. Infälda spottar i taket och gammal tegelvägg är ju bara ett pluss.
 
Redigerat:
Då var tävlingen avslutad! Jag återkommer med en vinnare senare under dagen och strax med en ny tävling.
 
  • Gilla
Drömma
  • Laddar…
Får vi veta vem vinnare är här? Eller är det bara vinnare som får ett mail?
 
Tusen tack för att ni har låtit oss inspireras av era fina hallar!

Juryn har röstat och resultatet är att veckans vinnare är Mariiiiiias hall i bidrag #4. Stort grattis Mariiiiiia!
 
Tack så jätte mycket! :)
 
  • Gilla
Johnsvi
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.