Stötte på en för mig ny hustillverkare, men de kanske har funnits länge??

Någon som vet något om Skogsmästers Trähus? Referenser? Rykten?

Lite annorlunda planlösningar och inspiration...

www.skogsmaster.com

 
Inte för att jag är säker, men nog ser husen ut som Stockhults gör/gjorde (tom husnamnen är de samma). Dom har kanske bytt namn vad vet jag, Stockhults hemsida funkar iaf inte längre.
 
Byggare Babe,

var hittar du alla udda hustillverkare?
Kan du inte nöja dig med ett mainstream Trivsel/Älvsby/Modulenthus som alla andra? ;)

Timmerhus förresten, jag trodde du bara tände på putsade nyfunkishus? :)

Skämt åsido, Skogsmästers hus ser ju riktigt bra ut. Påminner ju om mitt bygge. 8)
 
Snart tänder jag på det mesta... :surprised:

Förresten gäller det bara att få tag i ett bra grundämne, sen kan man klä ytan med nåt som attraherar. Precis som med karlar... Putsade funkionella karlar kanske...

Jag surfade runt för ytterligare en desperat tomtletning och råkade snubbla över Skogsmäster. Och från mitt jäspiga pessimistiska dönicketillstånd så vaknade jag till över nån fräck planlösning och blev fast några extra minuter... Måste ju undersöka, så man är redo när Tomten kommer nästa gång...

(Var idag i Åkers Styckebruk. Men där blev vi inte långvariga, trots svagt sluttande tomt på 2100 kvm, med vidsträckt åker-utsikt. För liten ort.)

Och vad fanns att säga om Stockhults då? Fanns inget här på forumet.
 
Skogsmäster säljer och
Stockhults sköter tillverkningen.
 
Får inte träff på något av företagen varken med PRV's eller företagsfaktas sökfunktion. Moderbolag?
/Ulle
 
Hm...

Var in och hittade då denna adress under Kontakta oss:
Skogsmästers Trähus
Swed Active Health Pharma AB
(St Persgatan 95, 602 33 Norrköping)

Kanske bara att de hyr lokal av SwedActive, eller?
 
Ja, att dom har en skum adress behöver inte betyda något.
/U
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.