ej ska flytta till en lägenhet där ja ska få nytt golv i sovrum, hall, kök. Parkett finns i vardagsrummet. Tyvärr får man ej välja parkett som ja hade velat ha överallt.

Fundera på mörkt grått i hallen sedan ek färgade i resterande. Eller köra ek överallt? Alla väggar är ljusa vita. Hur skulle ni gjort? Väldigt dåligt utbud av det man fick välja tyvärr. Men vill göra det bästa av att nu. Tips mottages. Min stil är ju hög modernt stilrent mycket vitt och svart.
Screenshot_2015-11-29-13-38-44.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
K
Vi har klinkersliknande i hall och kök, ljusgrått i badrum och trä i sovrum. Det tycker jag är det optimala valet. Det blir lite konstigt med trä i kök och hall. Däremot känns det väldigt ombonat att ha "trägolv" i sovrummen.

Plastgolv är annars väldigt underskattat ;)
 
jag tycker om plastmattor men tycker inte om när dom låtsas vara något annat. Dom där låtsasmattor typ klinker, trä ser inte bra ut bredvid äkta trägolv.
Jag skulle välja morkt grått till hallen och ljusgrått till alla andra rum. Det passar bra med din still med vit, svart och modernt. Några lurviga golvmattor kan mjuka upp intrycket i sovrummet :)
gaia
 
Redigerat:
  • Gilla
Gnagare i Bajenhöjden
  • Laddar…
K
Smaken är som baken och det är ju viktigt att alla åsikter respekteras :)

Vi hade mattor i olika grå i hela vårt förra hus men rev ut dem till förmån för parkett. Medan vi i vårt nuvarande boende är relativt nöjda med våra plastmattor.

Grå mattor passar enligt mig bra i skolsalar, sjukhus och tvättstuga/hall/badrum..

Men nu har det gått en månad sedan trådstarten så det skulle vara intresant att få veta vad det blev.
 
Plastmatta funkar enbart till tvättstugan och badrumet inget annat!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.