Du precis tagit in en julgran som sågades ner då den ändå stod för nära huset
 
  • Gilla
Storstadsbo
  • Laddar…
...du sitter och läser och skriver inlägg på Byggahus.se på julafton och juldagen.
 
  • Gilla
Storstadsbo och 1 till
  • Laddar…
Man ligger sömnlös på nätterna och drömmer om renoveringar/projekt
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
...man blir väckt av frun för att man drömmer högljudda mardrömmar om att det nyrenoverade badrummet blivit förstört av en klåpare som skulle ändra på allt (hände mig i morse!)
 
  • Gilla
osiris
  • Laddar…
.. du på julafton fyller på pellets och minst en av dagarna under julhelgen bär snickarbyxor...
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Hemmakatten
... när man måste leta i alla garderober för att hitta de högklackade skorna eftersom man alltid går i kängor eller gummistövlar.
 
Inga problem finskorna är alltid i en plastpåse längst in under alla olika arbetsskor :)
 
  • Gilla
Sleepy_One
  • Laddar…
När du tycker att tapetsera om köket är ett utmärkt sätt att fira nyårsafton på. :surprised:
 
  • Gilla
Jumos och 3 till
  • Laddar…
När du får tömma bilen på allt kakel innan du kan köra iväg och fira nyår :)
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Niq skrev:
Inga problem finskorna är alltid i en plastpåse längst in under alla olika arbetsskor :)
Innan jag läste inlägget ovanför ditt så hann jag fundera några varv på varför i hela friden du packat in en massa kvinnor från vårt östra grannland i plastpåsar och lagt dem under dina arbetsskor :D
 
  • Gilla
Tokskalle och 7 till
  • Laddar…
D09
Lostmoose skrev:
Innan jag läste inlägget ovanför ditt så hann jag fundera några varv på varför i hela friden du packat in en massa kvinnor från vårt östra grannland i plastpåsar och lagt dem under dina arbetsskor :D
Dexter? 😳😳😳
 
...När du inser att klockan är 13:00? och bestämmer dig för att nu får det vara slutskruvat för i år och går ner för att förbereda nyårsmiddagen...
 
  • Gilla
scim
  • Laddar…
Cicaro skrev:
...När du inser att klockan är 13:00? och bestämmer dig för att nu får det vara slutskruvat för i år och går ner för att förbereda nyårsmiddagen...
Klockan var kvart över ett när sambon kom ner i källaren där jag stod och kapade klinker med vinkelslipen, vi skulle tydligen åka halv två 😂
 
  • Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
20151231_185558.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

När man använder garaget som kyl :D
 
  • Gilla
arowe17 och 3 till
  • Laddar…
nino skrev:
[bild]
När man använder garaget som kyl :D
I city kör man balkongen :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.