Svar 2 EB-Therm 205

Hade passat perfekt under vårt lilla köksgolv eftersom det är under där luckan sitter till grunden och gör golvet ruskigt kallt och när våran son på 1 år kryper runt överallt och blir kall om både händer och fötter och han spenderar ju en heldel tid i köket bland lådor och kastruller det vet alla föräldrar.
 
Svar: 2

Är mitt uppe i en badrumsrenovering ...som tyvärr stoppats i 8 ca veckor p.g.a omfattande fuktskada. Så nu har jag lite tid att fundera ... och fortsätter drömma om golvvärme! Detta vore en fantastisk julklapp, plåster på såren OCH en räddning eftersom badrumsgolvet på nedervåningen känns som om det vore gjort av is.
 
Svar 2.

Till våren är det dags för renovering av tvättstugan, hade kanske varit skönt för tanten med lite värme under fötterna när hon springer där hela dagarna :)
 
Svar: 2
Skulle sitta perfekt i plattan på vårt kommande uterum som kommer byggas till våren/sommaren. Underbart att kunna värma sig en sen höstkväll i uterummet med detta system...
 
Rätt svar är 2

Jag skall lägga in klinkers i början av hallen om någon vecka och har velat fram och tillbaka om jag skall lägga golvvärme där under när jag ändå håller på. Min livserfarenhet är inte stor ännu men vet i alla fall att klinkersen blir kalla om man kör utan golvvärme.
 
Svar:2
Varmt och gott i de nya uterummet, så våra små barnfötter inte fryser.
 
Svar: 2.

Motivering
Jag skall gjuta ned ett badkar i grunden på mitt hus och sedan sätta samma klinker som på golvet. Skulle vara perfekt med ett Ebeco kit för att slippa kallt golv mot nakna fötter.
 
Svar 2: EB-Therm 205.

Golvvärme skulle sitta perfekt i vårat duschrum där man man nästa måste ha krav om raggsockor att kliva in på morgonen.
 
Svar 2:

Jag och min fru har planerat ett projekt att renovera vårat ena badrum. Golvvärme har varit en viktig punkt i planeringen och får vi bli de lyckliga vinnarna så sätter vi igång direkt med projektet!
 
Svar: 2
Har en kåk som är byggd -75. Att golven är kalla är bara förnamnet. Lite elvärme på dem skulle göra underverk, och göra livet mycket lättare för små fossingar!
 
Svar nummer 2

Vi har 2 alternativ 1= sticka raggsockor så vi har till alla gäster 2= skaffa jordvärme
vi har ett hus från 1850-talet med en jordkällare under huset och bara ett tunt trägolv och korkmatta ovanför den. Så gissa om det är kallt på golvet och dragit - vi behöver fixa detta innan kylan kommer i vinter nu är det bara nån grad kallt ute men lär ju bli värre.
 
S
Svar 2

Köpte ett hus med nyrenoverat badrum som var så felgjort att det kommer behöva göras om, tänkte passa på att slänga in golvvärme då så det iallafall känns som att man utfört en förbättring. Det skulle komma väl till pass så man får upp moralen lite när man ska hålla på o riva nya grejer :)
 
Svaret på frågan är EB-therm 205!

Att vinna detta kit skulle göra vår hall till en hit
 
Svar 2

Då vår 5 år långa dröm ska bli verklighet och vi ska bygga ut vår sommarstuga och äntligen efter 25 år med torrdass och utedusch få en riktig vattentoa och inomhusdusch, vad vore inte pricken över i:et då? att få överraska min man med ett golvvärmepaket, som ett extra lyx (y)
 
Hej!
Svar: 2. EB-Therm 205
För att slippa kringflackande släktingar i huset tänkte jag fixa ett Attefallshus åt dem. Jag är ju även "mänsklig", så lite värme behövs nog för att upprätthålla en god relation........typ ett elgolv!
/ MaX
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.