Jag tycker att det är en utmärkt förbättring att trådstartaren markeras tydligt.

I övrigt tänker jag inte sätta min fot i någon butik förrän de slutat med amerikansk julmusik, och det bör väl bli till någon gång efter nyår. Det finns mycket svensk skit också Triad och Carola och f*an vet allt. Jussis version av O helga natt är OK några gånger per jul.

Tillägg: -Nej, jag är inte hundra år gammal.
 
  • Gilla
bjoar564
  • Laddar…
Mikael_L
Adolphson & Falk - Mer jul klarar jag av ganska många ggr under en jul. Jag ruttnar nog inte de första 15 gångerna i alla fall. ;)
 
mattiasp skrev:
Tillägg: -Nej, jag är inte hundra år gammal.
Det låter så annars ;) :D
 
hsd
Mobilsidan verkar ha försvunnit
 
Test
Hur menar du? Jag växlade just över till mobilsidan och skriver detta inlägg därifrån.
 
hsd
Jag går in på mobil.byggahus men mobilen slår över till byggahs.se
 
Längst ner på sidan finns det en "mobil" länk. Pröva att klicka på den så växlar den tillbaka.

Tyvärr går det inte att skriva mobil.byggahus.se i adressfältet.
 
hsd
Jag har haft bevakningar genväg bland favoriter i mobilen och det har ju funkat bra, till i dag
nu ligger den på laddaren så jag provar imorrn :)
 
Imorgon bitti byter vi tillbaka till vår gamla hederliga grönblåa färg. Vi är inte riktigt nöjda med den röda julfärgen men vi är glada att vi provat och särskild glada om färgändringen gjort att vissa uppmärksammat att trådskaparens inlägg har en avvikande färg. Den trodde vi alla hade klurat ut men tänk vad hemmablind man kan vara. :)
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Per Eskilsson skrev:
I mobilen eller på desktop? Ta gärna en skärmdump nästa gång det inträffar så det blir lättare för oss att förstå.
Desktop (W7 -64, chrome 46.0.2490.86)

Skule skriva ett Pm för runt 5 min sen och då var inte skicka PM klickbart helt enkelt.
Det visas normalt men det går inte att klicka på den texten för att skicka PM:et
Funkar med IE11 dock
 
Kan det vara så att felet dyker upp när man kör i "breddat läge"? Anledningen till min fråga är att jag lyckas reproducera felet i Safari om jag breddar sidan. I normalt läge funkar det. Ge gärna feedback, försöker fixa imorgon.
 
Allt ser jättetokigt ur nu. Både på min mac och iphone
 
image.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Så här ser det ut både i appen (och safari)
 
Ja nu är det helknas, bara en massa textrader på min iPad.
Och bilder dyker upp i lååååånga rader.

Nog dags för en omstart

Protte
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.