Går det att registrera maskinen fast den är köpt utomlands?
 
Ja, det tror jag inte ska spela någon roll. Det är ju bara att testa :)
 
Husägaren87 skrev:
Går det att registrera maskinen fast den är köpt utomlands?
Jaja, absolut, det funkar utan problem! :)

Bosch kör med EU garanti, jag själv har fått batterier köpa i UK utbytta här lokalt.
 
  • Gilla
ceson
  • Laddar…
FredrikR skrev:
Jaja, absolut, det funkar utan problem! :)

Bosch kör med EU garanti, jag själv har fått batterier köpa i UK utbytta här lokalt.
Nu är maskinen, batterierna och laddaren registrerad 👍 Hur har du dina lådor/maskiner i förrådet? Funderar på att bygga en arbetsbänk med lådorna under, eller hyllor..
 
Husägaren87 skrev:
Nu är maskinen, batterierna och laddaren registrerad 👍 Hur har du dina lådor/maskiner i förrådet? Funderar på att bygga en arbetsbänk med lådorna under, eller hyllor..
Jag har några i bänkskåp, några i garderob och några under skivan på den MFT liknande bänk jag byggde klart förra sommaren. De står travade på varann där, finns en tanke att göra utdragslådor/fack, men så långt har jag inte kommit, än. ;)
 
Tjena alla, inflyttning i huset idag 😊👍
Men nu om verktyg! Förra ägaren hade lämnat kvar många, många handverktyg och elverktyg, däribland en vinkelslip och en modell större typ att kapa stenar med 😊

Men jag ska ändå köpa nytt, och en kapsåg står på tur.
Vad sägs om detta paketet från Lindarn? Bosch GCM 8 SJL + GTA 3800
http://www.lindarn.se/layout.asp?ID=3191

Tror ni det finns nått att köpa från Cyber Monday på måndag?
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Om du har ett hornbach Bauhaus i närheten kolla med deras prisgaranti .
 
Bra pris på Lindarn, har sett det paketet någon hundralapp billigare någon enstaka gång. Får du till det med prisgaranti på någon bygglada ska du bli lycklig :)
 
Polos och Mexitegel: prisgarantin brukar väl inte gälla internethandel? Jag har alla de stora butikerna inom 10 mil, säkert även en massa mindre som jag inte vet om. Bor ju i malmöområdet, så hela sydvästra Skåne är ju till mitt förfogande, även Tyskland och Danmark.
Blir ju en resa till Tyskland inför sommaren av andra skäl, kanske kan passa på och köpa någon maskin då också.
 
Hornbach har prisgaranti på internethandel 👍🏻
 
Ett nytt köp är gjort!
Det blev en Kärcher mv6 premium från Bauhaus, med deras prisgaranti fick jag den för 1750:- 😊
Har inte hunnit testa den än, men kommer med kommentarer när det är gjort.

Änsålänge är jag jävligt nöjd med min skruvdragare, men känner att det snart är dags att beställa vinkelchucken och off center chucken 😀
 
Eftersom jag får vänta med att köpa en kap-/geringsåg till våren, då de förhoppningsvis reas något, så tänkte jag beställa en liten skruvdragare. Har hittat denna, är det något som rekommenderas?

Screenshot_2016-01-19-08-11-52.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Köp en riktig skruvdragare istället. Dem där 10 volts maskiner är bara skräp jag kan inte komma på en enda anledning att köpa dem. Satsa på 18volt i något märke du gillar och fyll på med nakna batterimaskiner efter behov och plånbok. Tex makita, bosch, dewalt, hitachi, milvaukee
 
trattalask
Absolut! Trevlig maskin, ganska stor i greppet dock. Min fru gillade inte den av den anledningen. Men för mig va det aldrig ett problem. Har dock bytt till festool cxs nu.

Jag tenderar till att bara plocka fram 18v-maskinen när det är större hål som ska borras eller slagskruvdragaren när större skruv skall dras.
 
byggolle skrev:
Köp en riktig skruvdragare istället. Dem där 10 volts maskiner är bara skräp jag kan inte komma på en enda anledning att köpa dem. Satsa på 18volt i något märke du gillar och fyll på med nakna batterimaskiner efter behov och plånbok. Tex makita, bosch, dewalt, hitachi, milvaukee
Jag har redan en bosch gsr 18v-ec fc2 😊 detta är ett komplement bara 👍
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.