Ser att menyn "Start", "Forum", "inspiration" mm blivit rött och noterade att "headern" i vissa inlägg, men inte alla, också är röd?

För egen del så tycker jag nog att den gröna färgen var trevligare (och grönt är också jul :))
 
Ja, jag hoppas att det bara är en tillfällig färgsättning föranledd av den stundande högtiden...
 
Sent omsider kanske det följer färgen på Sveriges regering..........
Jul redan 26 november, och på en torsdag... Nja

Protte
 
  • Gilla
Pagno
  • Laddar…
j.f.s
Ser för hemskt ut. :thumbdown:
 
Men visst är det trevligt med lite julkänsla, men det saknas en tomtemössa på huset bredvid texten Byggahus.se högst upp.
 
Jättebra.👍
 
hsd
Lite omväxling, kände inte igen sidan-trodde jag hade hamnat fel :surprised:
god jul på Er alla :rolleyes:
 
För min del så associerar jag inte den röda färgen till julkänsla utan snarare till Nej, Fel, Stopp och lärares rödpennor. Vilket är lite konstigt eftersom jag brukar tycka att rött är juligt...

Det positiva med den kraftiga färgen är att jag nu har uppmärksammat att det är färgkodat när en trådstartare skriver inlägg i sin tråd!
 
Redigerat:
klonk skrev:
Det positiva med den kraftiga färgen är att jag nu har uppmärksammat att det är färgkodat när en trådstartare skriver inlägg i sin tråd!
Aha, det var därför vissa inlägg var röda medan andra inte var det. Jag analyserade det inte så noga :).
Men jag håller med dig om att det röda snarare påminner om att fel, eller viktigt meddelande snarare än julkänsla :)
 
Buggar med Chrome här. Länkar och svarsfält kommer upp visa gånger men inte alla
 
Färgvalet i sig kan man ha åsikter om, men att färgmarkera TS inlägg är en lysande idé!!
 
ullberg
pegee skrev:
Färgvalet i sig kan man ha åsikter om, men att färgmarkera TS inlägg är en lysande idé!!
en funktion som som har funnits långt innan den röda färgen kom, men kanske behövdes rött för att funktionen skulle uppmärksammas.

Till forumadmin: Jag skulle föredra om det gick att återställa det gröna temat, alla vill inte ha julkänsla överallt (numer är ju jag så sällan inne, och än mindre aktiv, så just min åsikt ska väl iof. inte väga speciellt tungt...)
 
Mats skrev:
Buggar med Chrome här. Länkar och svarsfält kommer upp visa gånger men inte alla
I mobilen eller på desktop? Ta gärna en skärmdump nästa gång det inträffar så det blir lättare för oss att förstå.
 
Mikael_L
mexitegel skrev:
Ser att menyn "Start", "Forum", "inspiration" mm blivit rött och noterade att "headern" i vissa inlägg, men inte alla, också är röd?

För egen del så tycker jag nog att den gröna färgen var trevligare (och grönt är också jul :))
Det är väl OK.
Bara det inte börjar spelas en käck julmelodi när man besöker sidan. Då hoppar jag av forumet tills efter nyår. ;)
 
  • Gilla
vilpi och 1 till
  • Laddar…
Jag vill bara varna dig Mikael, lyssna inte på Mix Megapol då, de kör käcka julmelodier 24/7 fram till jul.
Är visst tradition där.

Prutte
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.