Svar 2. På blandarpipen

Behöver fixa och renovera både här och där. Vinner jag blandaren finns ingen återvändo, då är det badrummets tur.
 
Svar 2
Våran gamla kran i tvättstugan läcker och så har den två kranvred så man får aldrig bra värme i den.
Plus att den inte är bra för barnen eftersom om man bara använder varmvattnet i den då blir det farligt varmt .
 
Svar: 2. På blandarpipen.

Vi ska renovera badrummet och ny dusch är redan inköpt. Denna läckra Damixa blandare skulle matcha perfekt ihop med duschen.
 
Otroligt snygg och praktisk design. Lättåtkomlig styrning av flöde och värme oavsett vilken hand man använder. Även om det är två reglage så kan man styra flöde och värme samtidigt. Perfekt design alltså för mitt badrum. Tack på förhand!!!
 
Svar 2, på pipen.

När man bygger hus blir man smutsig. När man är smutsig vill man inte smutsa ned sådant som inte är smutsigt. Den blandaren verkar vara perfekt för att manövrera med armbågarna!
 
Hej,
Svar 2. På blandarpipen
Då fästet på befintlig blandare dragits ner i bänkskivan och förstört den är irritationen stor både över kommande byte av skiva, men oxå för att dess två kranar oftast innebär skitvarmt eller fisljummet vatten.....suck....hjälp!
Tack!
/ MaX
 
Svar: 2
Två dagar efter att vi flyttat in i huset konstaterar min fru förfärat "men väggarna och toaletten i badrummet är ju rosa! Har de varit det hela tiden? Det här rummet måste vi göra om först av allt!" . Det var snart 17 år sedan. Alla andra utrymmen har modifierats minst en gång sedan dess. Badrummet har bara fått ärva porslin från ett annat badrum. Nu har vi återigen sagt "i vinter så..." . Kanske kan en snygg kran vara det avgörande startskottet?
 
Svar 2
Vi har en ganska ny Gustavsberg Nautic kran i köket, tyvärr så fick den super dåligt resultat i ett test med hur mycket metaller kranar släpper ut .
Så eftersom den sitter i köket den kranen som används mest så vill vi gärna byta ut den .
Barnen är tyvärr inte så bra på att spola innan dom tar vatten och man vill inte att dom utsätts för massa nickel och bly var eviga dag.
 
Redigerat:
Svar:2
Håller på att renovera köket. Den största anledningen till renoveringen varit just diskhon och blandaren som irriterat min fru länge.
Det skulle vara väldigt kul att överraska henne med en praktisk designad blandare helst till jul.
 
Svar: 2. På blandarpipen

Mitt handfat har en stor spricka och jag har väl haft en tanke på att renovera större delen av badrummet men andra projekt har kommit i mellan. Har ändå då o då kikat efter handfat och blandare men det är en djungel. Den här kranen tyckte jag var riktigt snygg så det skulle kunna bli startskottet till en renovering av badrummet.
 
Veckans vinst, en fräck blandare från Damixa och Bygghemma.se, kommer att flytta hem till vår medlem gunric, stort grattis! :D Vi får hoppas att detta får fart på badrumsrenoveringen (y)

Motivering: Två dagar efter att vi flyttat in i huset konstaterar min fru förfärat "men väggarna och toaletten i badrummet är ju rosa! Har de varit det hela tiden? Det här rummet måste vi göra om först av allt!" . Det var snart 17 år sedan. Alla andra utrymmen har modifierats minst en gång sedan dess. Badrummet har bara fått ärva porslin från ett annat badrum. Nu har vi återigen sagt "i vinter så..." . Kanske kan en snygg kran vara det avgörande startskottet?
 
Svar 2
För att den är sjukt snygg.
 
Tack så mycket! Frun jublade. Själv är jag rädd att jublet kommer innebära merarbete... ;-)
 
Svar: 2
Jag bygger tiptop liten lägenhet i källaren för uthyrning!
Fint med fin blandare!!!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.