1. Italienska Mistro

2. När funktion och design ska råda,
är det tryggt att veta att Hahn Kitchenwares står för båda.
Denna vinst har en bärande idé
jag vet att den är av bästa kvalité
 
Svar 1

Den verkar häftig så den måste jag få vinna
 
1. Italienska Mistro
Självklart vill jag vinna den, den är ju så himla snygg. Det vore ett lyft för vårt kök.
 
Hej!
Svar: 1. Italienska Mistro
Jag har det lite rörigt med redskap och annat, inget att hänga upp sig på... Men tänk om de hade DENNA att "hänga upp sig på"...!!
 
Svar: 1. Italienska Mistro

Motivering: Jag har ett litet kök med överfulla skåp så en "takhängar-vinst" skulle på ett designmässigt snyggt sätt frigöra välkommet utrymme i mitt kastrullskåp :)
 
Italienska Mistro är svaret.
Allt som gör redskap mer tillgängliga i köket är superbra. Sedan gör det inget att det är snyggt!
 
1. Italienska Mistro
Lösningen för mitt kök. Vi är ganska nyinflyttade och har alla dessa skåp till ve och förbannelse. Varje dag är det ett evigt sökande efter favorit kastrullen och mina redskap. Vi är nämligen inte riktigt överens om vart allt skall va. Med denna så slipper jag ju leta, allt hänger där det ska. Perfekt att den går att ha i snedtak med, ett extra plus!
 
1. Italienska Mistro

Motivering: Jag älskar att spendera tid i köket, även fast det är alldeles för litet, för oss, fyra barn och en suktande hund. Lillflickans största intresse just nu är såklart att öppna alla kökslådor och plocka redskapen fram och tillbaka och fram och tillbaka... Vad följer med då om inte hundens fina vita strån som alltid ligger där på golvet och väntar. Vårt kök skulle definitivt behöva ett lyft. Förutom att skänka vårt kök lite skönhet skulle Hahn kitchenwares takhängare definitivt underlätta vår vardag.
(y)
 
Veckans vinnare är vår medlem nicklasihult som behöver få lite ordning och reda i köket. Vi hoppas att en vinst i tävlingen ska hjälpa er en bit på vägen. Stort grattis! :D

Motivering: Ända sen vi skulle ha "ljust och fräscht" och rev väggar och plockade bort alla överskåp, är inget sig likt. Glas bland kastruller, koppar bland stekpannor. Denna snygga upphängning skulle sitta som en smäck över köksön och skapa ordning och reda igen.
 
  • Gilla
nicklasihult
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.