Jag ska ha kvar våtrumsmattan i badrummet i mitt beställda Ymer. Undrar om jag kan ha en elhandukstork på sidan om garderoben eller om den inte är stadig nog där den står? Hoppas ni förstår vad jag menar!!

Mvh Lena.
 
Är det inte bättre om du byter ut elementet mot en handukstork som är vattenburen....det har jag funderingar på......sen tror jag det blir lite trångt om man placerar en el-tork vid sidan av gaderoben....mot toan alltså....men håller det gör den säkert.
 
Gardrobssidan är inte speciellt stabil. Det krväs minst 3 stycken trådbackar för att få någorlunda stabilitet, vilket irriterar oss, eftersom vi bara ville haft hyllplan. Har funderingar på att skruva ihop den på mitten på något vis.

Sen tror jag också att det blir för liten väggyta och för trångt för att ha en handdukstork på.

Men angående vattenburen istället för elementet. Då får du ju ingen effekt på sommaren väl?
 
:D Hej Jofi 2
Vi ska oxå ha ett Ymer. Vi får det v 23-07. Lång väntan. Vad har ni beställt för tillval?
 
Helene_66, vi får vårat Ymer v.40 i år. Var bygger ni? Vi bygger uppe i Boden.

Tillvalen vi valt är pivåhängda fönster överallt, vet ej om vi ska välja den större modellen i v-rum och kök. I köket har vi valt inbyggnadsugn, micro och spishäll. Givetvis kommer vi att kakla i köket.

Utöver detta har vi ej valt något mera tillägg eftersom vi vill hålla nere kostnaderna. Plastgolv överallt, ska byta ut eftersom till något annat, ev. sätter vi in klinkers i hallen direkt när vi har flyttat in.

Vidbyggt garage med groventre.

Mvh Lena.

 
Hej!!

Vi ska bygga i Skåne utanför landskrona. Vi har valt pivåhängda fönster överallt,större fönster i v-rummet, inbyggnadsugn,spishäll och micro, ekluckor i kök,garage(V21),trägolv överallt förutom i hallen där vi lägger klinkers. Vi tar standarden när det gäller toalett o badrum. När beställde ni erat Ymer?
 
Helene_66, ursäkta att svaret dröjde. Vi beställde i okt, nov.-05.

Mvh Lena
 
Vi beställde vårat Ymer oxå i okt/nov-05 och vi får vårat v 41-06.
 
helene_66 skrev:
Hej!!

Vi ska bygga i Skåne utanför landskrona. Vi har valt pivåhängda fönster överallt,större fönster i v-rummet, inbyggnadsugn,spishäll och micro, ekluckor i kök,garage(V21),trägolv överallt förutom i hallen där vi lägger klinkers. Vi tar standarden när det gäller toalett o badrum. När beställde ni erat Ymer?
Angående fönster...
Vi har beställt pivåhängd fönser överallt (till vår Sleipner) men har inte blivit erbjudna av Älvsbyhus att ändra storleken på fönstren. Någon som vet mer om detta..?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.