nojman skrev:
Håller med att det inte är några högkvalitativa tvingar...

Köpte 30st igår, dom fyller sin funktion. Ibland behöver man bara en hjälpande hand och då funkar dom jättebra!
Tror jag läste max 2 per kund.:|
 
Jag köpte precis fyra stycken tvingar, stod inget om max antal i den butiken iallafall. Tack för tipset 👍
 
Jag köpte oxå bara 2st, fast mest för jag hade en hunka löst i fickan....det stod iofs endast 2st/person i den butiken....
 
Slut på Bahco-tvingar även i Norrköping, enligt personalen fanns det dock cirka 70.000 tvingar på centrallagret så det skulle dyka upp fler. Priset gäller fram till 22/11.
 
badtastex skrev:
Slut på Bahco-tvingar även i Norrköping, enligt personalen fanns det dock cirka 70.000 tvingar på centrallagret så det skulle dyka upp fler. Priset gäller fram till 22/11.
Slut i Kungens Kurva. Hoppas att det kommer in.
 
På Jula i Borås har tvingarna kostat 100 ett bra tag men det får väl förstås bli ett par ändå:)
 
ullberg
Igår fanns det rätt bra med Bahcotvingar i Häggvik, tog bara två då jag redan har en hög oanvända hemma
 
Snailman
Redigerat:
  • Gilla
jonmo
  • Laddar…
Även jag tog 2 tvingar, andades ingen jättekvalitet och hade nog knappast köpt dem om inte denna tråden målade upp tvingarna som årets fynd....

För att bidra till tråden, swedol öppnar i arninge, täby och har "typ samma erbjudanden" som de brukar ha under swedoldagarna, mellan den 16 och 20 nov.

Arninge-invigning_banner.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
Bygghemma koden som ligger några sidor bak fungerade kanon (y)
 
Batteridrivna skruvautomater?
I tråden och på andra håll här i forumet finns det många inlägg om billigare modeller av detta, tex på Biltema, Jula etc
Idag, när jag är mogen att inhandla en sådan, så verkar det inte finnas någon alls, endast märkersmaskiner som Hitachi, Makita mm
Finns några nätdrivna billiga, men inte för batteri.
Tänkte titta på Ryobi One+, då jag har sådana prylar redan, men de har ju ingen skruvautomat i sortiementet :(
Någon som sett något i prisregionen 1000:- eller mindre, inkl batteri o laddare?
 
Jag tror inte man ska köpa en " billig" skruvautomat. Jag har en billig och den åkte direkt i skrotlådan. Har sedan kört makitas hos en bekant och det var riktigt riktigt stor skillnad. Där slipper man lägga all sin kraft för att det inte ska "rappa över" samt att djupinställning mm fungerar mkt bättre.
 
Fast jag har läst om flera som varit nöjda, har inte tänkt att använda den varje dag i veckan heller.
 
Var inne på nya Swedol i Arninge idag och deras prissättning är lite märklig. Vissa saker dubbelt så dyra och andra hälften mot andra butiker, det gäller nog att sålla om man ska handla där.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.