Mikael_L
Har ni haft en massa små monster bakom dörren idag?

Här har de kommit i en strid ström, nästas så vi borde haft kölappar. Jag tror det är rekord i år.
 
Jag har alltid en massa monster överallt, men de är fyrfota. Inga barn kom hit till mig, tur är väl det då jag inte har något godis hemma (tror inte de skulle bli så glada över hundgodis), men kunde ju alltid gett dom en tuppkyckling var. Det hade nog föräldrarna uppskattat. :rolleyes:
 
Bus eller swish är det väl idag
 
  • Gilla
fremax och 4 till
  • Laddar…
Det har varit ett gäng med barn här, den roligaste samlingen var nog fyra killar där en av dem (iförd scream-mundering) utbrast "jag känner dig, det var du som kränkte mig med snöbollar". Fick en sned blick av frun men efter godisutdelningen var det inga sura miner... ;)
 
  • Gilla
GrevenErik och 2 till
  • Laddar…
D09
badtastex skrev:
Det har varit ett gäng med barn här, den roligaste samlingen var nog fyra killar där en av dem (iförd scream-mundering) utbrast "jag känner dig, det var du som kränkte mig med snöbollar". Fick en sned blick av frun men efter godisutdelningen var det inga sura miner... ;)
Småungar som använder ordet kränkt?? 😳
 
tommib
Massor av grannungar som kommer hit..... Hur ska man få något gjort i köket när man måste ta av arbetshandskar och skyddsmask samt skor hela tiden och springa till dörren och öppna.....
Funderade på att ställa ut en hink med godis i BigBagen med betong och sätta en lapp på men det hade nog inte blivit godkänt av sambon.
 
D09
Inte en unge...

Lata barn som inte orkar gå upp för backen..

Men men.. Mer godis till mig ;)
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
KristinaRT
Här börjar de flesta barn förstå att man gör till hus med pumpor framför, alternativt till de man känner - inte alla andra...
Och ja, vi har en stor och fin pumpa utanför :)
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Mikael_L och 1 till
  • Laddar…
Jorå, å vi ägnade eftermiddagen åt att fixa lite godis.
Ytterdörren fick en yxa i sig och blev nedskvätt med blodet från grannens katt, och zombien som hunden släpade hem igår lämnade vi bland spindelväven på trappan. Under den placerade vi Bose-högtalaren med bluetooth, shit vilket ljud det är i den. Skrämde vettet ur varenda kotte som vågade sig fram för att ringa på :D

Halloweenögon 3.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Halloween ghosts 2.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
trojlee och 2 till
  • Laddar…
D09
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Lillgrabben kopplade på charmen :)

Funderade på om jag skulle skaffa en lie till han eller kanske låna motorsågen... Skulle iofs varit grymt om han gick runt med en snöslunga ha ha
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Hehe..en startad motorsåg hade fasen varit
Grymt... :wow:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.