Svar: Inga verktyg
Vi har redan allt UTOM en sån här, och vi vill gärna ha full bricka.
 
Rätt svar : 2

Ska starta nybygge av hus och garage nästa år och vet att makita är kvalitetsmaskin då vi andvänder detta märke på firman så mycket det bara går!
Då man ska bygga så har man inte råd men såna här fina maskiner
 
Svar 2.
Önskar vinna vinna en multimaskin, jag går snickerikurs och önskar med hjälp av denna bli en modern hantverkare
 
Svar 2

Har redan en del makita verktyg och är mycket nöjd över kvalitén. En sån problemlösare som ett multiverktyg skulle underlätta många jobb i huset.
 
richardtenggren
Svar :2. Det krävs inga verktyg för bladbyte

Har lånat hem svärfars multimaster nu under renoveringen, men skulle vara skönt med en egen så man inte var beroende av honom. I början kanske man inte ser alla användningsområden för denna typ av verktyg, men när man väl har den till hands finns det många! Jag har ju några rum kvar att renovera så skulle vara smidigt, blått är ju finare än orange med.
 
Rätt svar är 2. Det krävs inget verktyg.

Ett multiverktyg som man verkligen kan ha till väldigt mycket, jag kommer i första hand använda den till att såga av dörrfoder nere vid golvet där det ej går att komma åt med vanligt såg samt golvlister när vi lägger nytt golv. Även att slipa trösklar med så man sedan kan lacka eller betsa dem fint.
Hoppas nu på en vinst av denna fantastiska maskin som man gått och känt på i byggvaruhandeln flera gånger:)
 
2 Inga verktyg behövs

Skall lägga ett enhetligt golv utan trösklar på hela vervåningen, kommer bli en massa kapande för att få till det så jag skulle verkligen behöva denna smidiga maskin.
 
2 Inget verktyg krävs

Jag har i skrivande stund ett en multimaskin av det eminenta märket Best Tools som ger vibrations- och hörselskador efter bara några sekunders användning. Jag ska snart sätta igång en renovering av ett kommande barnrum och om jag inte vinner här så blir det att köra med en japansåg istället..
 
Svar:2
Makita. Den blåa tryggheten personifierad. Skänker den trygghet man behöver som lekman när man ska renovera upp sitt drömhus,
 
Redigerat:
Svar: 2

Tappat insexnyckeln till mitt billiga men ack så irriterande multiverktyg.
 
2. Det behövs inga verktyg

Håller just nu på att bygga om hela nedervåningen, där alla lister etc skall tas bort. Det gamla köket rivas och ett nytt byggas i ett annat rum. Jag lär behöva ett multiverktyg om jag skall få ett bra resultat, och med en Makita är man ju som ett proffs
 
Makita gör bra grejer och 42 (!!!) tillbehör, bara det är argument nog för att vilja vinna.
 
Svar: 2 Inget verktyg
Motiveringen är det viktigaste: Man kan alltid lita på ett verktyg från Makita!
 
S
Svar: inga verktyg behövs nr 2

Vi bor i en gammalt hus där inget är rakt, det mesta behöver smidas ihop på plats.
Jag tror att detta verktyg skulle underlätta många projekt som finns kvar på huset. Det är dessutom så mycket roligare att renovera med riktiga verktyg.
 
Svar: 2

Som nybliven husägare så har jag en begränsad mängd verktyg. När det finns många planer för renoveringar så hade ett multiverktyg från Makita gjort så jag fått en bra början på projekten.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.