Fråga: Hur byter du blad på Makita TM3010CX2J
Rätt svar: 2. Det krävs inga verktyg för bladbyte


Då hela min maskinpark, som bestod av DeWalt och en del andra skit-märken, en efter en byts ut mot betydligt mer prisvärda och bättre maskiner av märket Makita. Så hade det varit helt fantastiskt om jag kunde vinna denna tävling och få ett av dem gratis.
(Kollade precis lite recensioner på TM3010CX2J, fy fasen vad smidigt det verkar att byta tillbehör på den. Blir imponerad. Lånade en Fein för ca 10 år sen, när de var ganska nya på marknaden, betydligt mycket mer pill om jag inte mins fel).
 
2: Verktygslöst bladbyte.

Började riva för en badrumsrenovering imorse. Hela dagen saknade jag ett elverktyg utan att kunna komma på vilket. Den här är precis vad jag behöver!!!
 
Svaret är 2. Det krävs inga verktyg för bladbyte.

Alla vet att Makita är verktygsvärldens Rolls Royce, så självklart skulle jag vilja vinna ett multiverktyg som min svärfar snackat så mycket gott om. Tack Bygghemma och Byggahus för chansen, en vinst hade uppskattats otroligt mycket.
 
Svaret är 2 Inga verktyg krävs ..

Motivering :
Då jag verkligen har velat haft ett multiverktyg väldigt länge och tror makita är rätt modell .sen vore det extra trevligt då jag fyller år just den 30/10 :)
Så vore en perfekt present
 
Svar 2!

Drömmen att bli multimiljonär gav jag upp för längesen,
multiplikationstabellen var jag för dum för att fatta och min multimedia utrustning här hemma är inte direkt nåt att skryta med. Så vore det inte väldigt rättvist om jag kunde få vinna detta fina multiverktyg så att jag äntligen kan få bli en del i vårt multisamhälle!
 
Fairlane
Svar 2,

Det är dags för ett Multiverktyg, så varför inte en proffsmaskin från Makita?
 
2. Behövs inget verktyg
Jag har precis köpt en Makita skruvdragare som är den bästa skruvdragare jag någonsin haft. Jag har också multiverktyg av annat märke som är oanvändbar så från och med nu får det bli Makita rakt igenom. Det skulle sitta fint med en Makita multiverktyg till renovering där man ofta måste såga av eller jacka ur någon detalj som redan sitter fast.
 
Svar:2

Hade en liknande Bosch men den vibrerade så mycket att jag inte kan använda den längre eftersom jag fick vibrationskador. Makitan vibrerar mycket mindre vilket gör att jag kan använda den med mindre besvär. Passa er för maskiner som vibrerar ohälsosamt mycket, vibrationsskador är inget kul!
 
Svar: 2. Det krävs inga verktyg för bladbyte

Verkar vara ett väldigt smidigt men kraftfullt verktyg. Skulle vara ett bra hjälpmedel att ha när man kapar lister, kabelrör och allt annat man gör nu när man bor i hus.
Det skulle vara ett välkommet tillskott till maskinparken och ni har mitt ord på att den skulle få ett bra hemd^_^b.
 
Alternativ 2!
Naturligtvis krävs inga verktyg för bladbyten och just därför behöver jag en dylik maskin.
 
Svaret är 2, det behövs inga verktyg för bladbyte. Smart lösning då bladen brukar gå åt som smör i solsken.

Jag och min sambo behöver en multimaskin till vårt nyinköpta fritidshus. Eftersom vi bott i lägenhet hela vårt vuxna liv är multimaskinen inte det enda verktyg jag saknar.. Sen har hon (sambon) inte så mycket erfarenhet av hantverk och skulle behöva kvalitetsverktyg att öva sig på.
 
Svar: 2

Makita eller blå bosch... Det är ju ofta dessa två man väljer mellan när man ska skaffa nya verktyg. När det gäller multimaskin så blev det bosch för min del, så min motivering till att vinna en makita skulle vara att kunna göra en ordentlig jämförelse. Resultatet publiceras så klart på byggahus.se!
 
Svar 2

Jag trodde multiverktyg bara användes någon gång ibland, men jag har nu på bara några år lyckats med att helt slita ut mitt gamla. Det har använts till alla möjliga och omöjliga saker (även motoriserad diskborste) och jag skulle verkligen behöva ett nytt verktyg av lite högre kvalitet.
 
Svar 2

Småbarnsföräldrar och nyblivna "husägar-rookies" innebär att det finns många måsten och "bra-att-ha"-saker, men det är inte varje dag pappsen får unna sig en leksak! Med en fru med ett brinnande intresse för renovering av gamla möbler, så hamnar det indirekt en väldans massa slip- och putsarbete på min lott! Detta kvalitets-verktyg i sin hand skulle innebära för oss, kort och gott, "är pappa glad, är familjen glad"
 
Svar 2:

Firman kör med skitmaskiner och för att chefen ska förstå det måste jag vinna en Makita
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.