Svar 2 Det behövs inga verktyg

Ett multiverktyg är allt jag behöver
när mitt hus jag ser över
och eftersom jag är en glömsk person
Makita multverktyg kan ge mig lite mer fason
så jag slipper springa och leta.
Då kan jag i Makitalådan bara peta
efter ett lämpligt tillbehör
som kanske hela jobbet gör.
Jag tror att Makita multiverktyget gör det lätt
att för mig göra jobbet bra och rätt!
 
Svaret är 2, inga verktyg behövs.
Detta är ett av dom obligatoriska verktygen i dom flesta projekten och nu är det så att min gamla bosch har kastat in handduken och denna skulle vara en fullvärdig ersättare.

/Emil
 
Svar 2

Tänk att få en sådan jag som aldrig vunnit något😢
 
Rätt svar: 2.

Solklart varför jag ska ha den! Alla Makita lovers vill ha en!
 
Rätt svar är 2 Verktygslöst bladbyte.

Skall lägga in nytt golv och den här är perfekt att kapa dörrfoder med.
 
Svar: 2. Det krävs inget verktyg.

Vore perfekt för renoveringen. Jag brukar aldrig vinna något så det kanske är dags nu. :)
 
Svar: 2 Det be hörs inga verktyg för bladväxter.

Jag har många gånger saknat just ett multiverktyg nu under min renovering. Makita gör riktigt bra grejer och denna skulle sitta som handen i handsken i min maskinarsenal.
 
Svar 2, inget verktyg.

Har en gaska stor verktygspark med rät många halvdana maskiner i. Dock finns det en som kvalitetsmässigt sticker ut och det är min makita pendelsåg som tjänat mig troget i mer än 10 år,en outstanding maskin. Det den inte klara skulle ett multitool från Makita fixa. Och så skulle min såg inte känna sig så ensam.....
 
Rätt svar är: 2 - Det behövs inga verktyg.

Jag har upptckt förträffligheten med ett multiverktyg med en billighetsvariant, men har insett att jag måste köpa en bättre version. Då jag fortfarande har mycket kvar att renovera så är behovet stort men utrymmet för att göra det mindre. Detta vore en utmärkt för tidig julklapp för att ge mer tid över till annat än renovering.
 
Svaret är 2 - Det krävs inga verktyg för bladbyte.

Vi står med godkänt bygglov i högsta höjd,
Att börja med huset ska bli en fröjd.
Om jag vann ett multiverktyg från makita.
Skulle jag slipa o såga utan att slita.
Och en fin plats på hyllan skulle den få,
Men inte så pass att sonen kunde nå.
 
Svar: 2 Det krävs inga verktyg!

Min gamla trotjänare Fein Multimaster har precis gått sönder :(
 
Nr 2: Det behövs inga verktyg

På Makita kan jag lita. Och får jag chansen att vinna så bör jag hinna... det jag lovat min kära, en barnvagga till hens ära.
 
Rätt svar är nr2!

Det hade suttit perfekt med ett verktyg nu när man flyttar från lägenhet till sin första villa och inte har ett dugg.. Samt en hel del renovering planerad! =)
 
Nr 2

Utan verktyg och vibrationer, makita ger mig fina ambitioner. Med en hastighet jag själv kan styra, det blir klart på sekunder fyra! Finlir, lister och kakel, Makita fixar alla saker :). Huset mitt blir aldrig klart, 3010 kanske ger mig fart?
 
Svarsalternativ 2, inga verktyg behövs.


Vi har köpt ett hus på vischan där allt behöver göras innan inflytt.
Ett sådant multiverktyg skulle underlätta snickerivardagen avsevärt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.