Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Till min mancave hittade jag snygga i England men de kostade runt 10 000kr/st. Det var lite väl bra. Här blir det vanliga Purmo Compact. Att de andra är fula är mer att de är lite olika modeller och väldigt skavda.
 
Ok lite dyrt hehe men lite mer personligt antar jag..ser fram emot att se bild på dem ,på plats ,om nått år (y)
 
Hehe nej självklart köpte jag inte dem. Det är ju nästan hälften av vad rummet kostar. Blev ett Lenhovda Triplex som kommer bli mattsvart :)
 
  • Gilla
Snigla
  • Laddar…
Vi unnar oss alla olika saker! Så ett par coola element kunde ha varit din grej ju hehe..
 
  • Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Snigla skrev:
Banka på dem och rensa lite i ändarna så brukar de komma igång :p
De förkylda råttorna? :x
 
  • Gilla
Snigla och 2 till
  • Laddar…
Good one ;)
 
  • Gilla
elpaco
  • Laddar…
elpaco skrev:
De förkylda råttorna? :x
Hahaha nu ska vi inte va såna :p
 
  • Gilla
elpaco
  • Laddar…
Idag har jag målat fönstersmygar och rensat löv ur trädgården. Sen har jag bråkat med Trygg Hansa halva eftermiddagen. Synd att man inte spelar in när man pratar med dem så man kan bevisa hur de ljuger. Blir samtal med säljarens chef imorgon, vi får se om hon är lika korkad som säljaren.
 
Idag har jag monterat ett vägguttag på pelaren till altanen. Skönt att ha ett uttag i lagom höjd till trädgården. Sen har jag skruvat tillbaka trallen på altanen efter fasadbytet.

Efter det åkte jag till Helsingborg och köpte 5st gamla bjälkar till inför mitt filmrum. Nu har jag alla bjälkar och allt tegel. Nu är det bara jobbet som skall göras ;)


image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
parom och 1 till
  • Laddar…
Graaaaaatttiiiiiis på födelsedagen!
:beer:
 
Gammal som gatan nu ;)
 
  • Gilla
parom
  • Laddar…
haha *tittar på åldern under din avatar*.. hmpf.. undrar hur gammal jag är då.. :x

Hoppas du/Ni hade en mysig kväll iaf :)
 
  • Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
D
Grattis i efterskott :)
 
Idag har jag slipat och målat fönstersmygar, målat ändträet på fasaden, dragit ut mer spik ur bjälkarna och målat 10 plankor till nästa del av fasaden som ska bytas.


image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Idag har jag målat fönstersmygar en gång till och målade en gäng plankor till nästa del av fasadbyte (450lpm kvar)
Fick även två av smygarna på plats. Det kommer bli riktigt fint och gott om plats för frugans blommor (22cm djupa)

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Nu sitter jag och kollar igenom el-prylarna jag behöver köpa till badrummet. Känns sådär att timern till handdukstorken kostar mer än handdukstorken själv.....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.