Trots att jag varit byggtokig sedan år 2002 har jag aldrig besökt någon Husknuten-by... Det gjorde jag nu i oktober. Jag besökte Husknuten i Västra Frölunda, Göteborg.

Det var helt fantastiskt... Paradiset! Att gå från hus till hus... titta och få inspiration. Jag rekommenderar verkligen er som går i husbyggartankar att besöka en Husknutenby :)

Jag körde dit för att se huset som jag funderar på att bygga... Det var fantastiskt att gå in i huset som jag bara föreställt mig via planritningar... Det var mycket positivt :)
 
  • Gilla
elin__blomsterberg__2015
  • Laddar…
Det tycker jag absolut att ni ska göra... besöka en Husknut :) Ni har väl en egen Husknut i Stockholmstrakten :)
 
För skåningar är kanske allt norr om Båstad Stockholm? :D
 
  • Gilla
elin__blomsterberg__2015
  • Laddar…
Vad är Husknuten, och vart någonstans finns det här i 08-land?
Nybygget vid Arlanda är ju jättebra, med många olika visningshus samlade på samma plats, från många olika hustillverkare. Är det något liknande?
 
Nybygget i Arlanda och Husknuten i Göteborg är samma koncept.
 
Jag läste fel i brådskan Elin :) Jag läste nog Haninge ;)

Bor du i Hallands har du ju närmare än mig :) Jag hade 18 mil dit :)
 
Det sjuka är att jag faktiskt bor i Stockholm nu, men planerar och drömmer om flytt och husbygge i Båstad/Halmstad... Du har nog en synsk ådra! :wow:
 
  • Gilla
Spiderman
  • Laddar…
elin__blomsterberg__2015 skrev:
Det sjuka är att jag faktiskt bor i Stockholm nu, men planerar och drömmer om flytt och husbygge i Båstad/Halmstad... Du har nog en synsk ådra! :wow:
hahaha så är det kanske :) Synd att du inte vill bygga på andra sidan om åsen... för där har jag en tomt till salu ;)
 
  • Gilla
elin__blomsterberg__2015
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.