SVAR: 2
Behöver byta vår gamla lyktstolpe i trädgården som är ifrån 60-talet.
Gillar denna rostiga designen på denna utebelysning "Tall pollare 20W LED
Grymt häftig, dock så får presentkortet vid eventuell vinst gå till en lite billigare stolpbelysning "Vejers 2M lyktstolpe"
denna är också snygg och bra att den är 2m hög:)
 
Svar : 2

Hela serien från Chloe är som en romantisk dröm som gått i uppfyllels. Den matta träfärgen och klockrena vintagelooken gör att dess amöbler passar i vilekt hem som helt, den ultramoderna eller den klassisk rödmålde idyllvillan. För oss som snart skall bygga var det helt klart mycket spännande att få veta om denna sajten, aldrig sett den förr!
 
Svaret är 2., dvs över 20000.
Älskar Sirocco mattan. Det är lite kurbits över den, lite tradition, lite folklore, ändå känns den ny. Att den är kul och känns fräsch och glad gör inte saken sämre. En sådan matta hade nog fått mig på bra humör, t.o.m. på morgonen.
 
Hejsan

Svaret ni söker är över 20 000 och anledningen till att jag vill vinna är för att jag precis har flyttat till en ny lägenhet med min tonårsdotter och min nyblivna sambo. Jag älskar Confident Livings produkter och det skulle vara oerhört kul att få hitta en inflyttningspresent till oss själva till våran nya gemensamma lägenhet <3 Jag håller tummar och tår!
 
Svar 2
En egen hörna där jag kan läsa en bok dricka mitt te och slippa man och barn , så en ny fåtölj blev min favorit .
image.jpeg
 
Svar 2

Har idag inte en enda tavla uppsatt, alla väggar är vita. Behöver få upp tavlor men har inga att sätta upp.
Skulle behöva köpa flera. Ser lite tråkigt ut, men inte hittat några att köpa en. Men nu såg jag flera jag kan tänka mig.

Gillar göteborgskartan, den skulle vara klockren att ha i hallen hemma. Det finns två sorters människor, göteborgare och sen resten.
 
  • Gilla
Elina Blom Westergren
  • Laddar…
Svar 2, över 20.000.

Nu när sommarens byggprojekt är över öppnas ögonen för hur det ser ut inomhus. Finns utrymme för förbättringar...

Att få sätta sig och välja i en sådan katalog skulle ge en härlig stund innan man till slut kan välja vad man vill satsa på, en ännu roligare stund när grejerna snart kommer hem, och till sist ett välbehövligt lyft av vardagen, oavsett om jag väljer inom design med inredning och belysning eller praktiska lösningar med förvaring och hyllor.
 
Svar 2
Darwin pollare som lyser upp i höst och vintermörkret,så att vi kan se var vi våra fötter sätter.
 
Svaret är 2 - mer än 20.000!
Äldsta grabben ska snart få inviga sitt första egna rum - där skulle den coola DIGG lampan passa som handen i handsken
 
Denna gillar jag!
Skärmklipp.PNG
Undrar om den klarar en 37åring? Annars får jag väl köpa en till mina barn :p
 
Svar: 2
Motivering: Är arbetslös och har barn på väg. Vi bor litet och slitet och funderar på att bygga ut för att få plats (då det skulle bli billigare än köpa nytt). Men det kommer ta lång tid innan ett så stort projekt ens kan påbörjas och det är väldigt svårt att "unna sig" när man vet att det kommer kosta med bygge och barn. Lite vardagslyx i form av inredning hade ingett en riktig strimma hopp!
 
2. Över 20 000

Behöver byta ut det tillfälliga soffbordet som håller på att falla i bitar. Jag gillade ett bord som rymmer förvaring och en hel spelplan med tillbehör:
 
Svar: 2 - över 20000
Önskepryl = den läckra kistan skulle platsa i vår hall och vara perfekt att stoppa ner allt som ligger och skräpar i hallen då det kommer oväntade gäster så de slipper snubbla över skor, sockar och mycket mera
 
Rätt svar på frågan är;
2. Över 20 000

Det jag skulle vilja vinna är ett Casö 400 soffbord och jag vill vinna det för att det hade varit den perfekta övergången mellan den "vita delen" med tv-bänk och sideboard och den "svarta delen" med soffa och matmöblemang i vårt nybyggda hus vardagsrum eftersom bordet är både svart och vitt och fruktansvärt snyggt!
 
Blev helt förälskad i Retro-gunghästen! En ny lägenhet som ska möbleras och ett litet barnbarn i gunghästålder som snart kommer och hälsar på där för första gången ... tänk att få överraska med en gunghäst! En leksak som pryder sin plats ... en underbar kombination.

PS Kommer snart att återkomma till er sida ... hann ju inte titta igenom alla drygt 20.000 sakerna nu! ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.