Hejsan,

Jag och min sambo är i husbyggartankar och vi har fallit för detta hus när vi tittade på blocket för lite ider. Dock vet vi inte vem det är som tillverkar huset (dvs vilken hustillverkare) fast det känns som om vi har plöjt igenom alla tillverkare. Är det någon här som känner igen det och kan berätta vilken hustillverkare det är som bygger detta hus så skulle vi verkligen uppskatta det. Tack på förhand för all hjälp,

Mvh / Alex

Huset : http://www.hemnet.se/bostad/villa-6rum-kvarnback-hoors-kommun-basilikavagen-11-7974498
 
Ber om ursäkt, titeln till detta inlägg ska heta : *Någon som vet vem till tillverkar detta hus?*

Mvh / Alex
 
Kan ni inte maila mäklaren och fråga?
 
Hej Perkaby,

Jo, det har jag gjort, emailat mäklaren alltså. Men förra gången jag emailade en mäklare och frågade om hustillverkare (då till en kompis som ville veta ett hus som han var intresserad i) så fick jag inget svar. Efter 3 veckor mailade jag igen ett vänligt och kort email och då fick jag som svar att hon jobbade med att förmedla ett befintligt hus och inte förmedla till hustillverkare. Därav tänkte jag fråga här,

Mvh / Alex
 
Ok, märkligt. Man kan ju tycka att mäklare, om man säger sig vara intresserad av huset, borde vara villig att svara på frågor om det dom säljer?
 
A-hus har et liknande kan man säkert få med valmat tak. Och balkong har jag sett.
 
Hej igen,

Nu har jag fått svar av mäklaren och det visade sig vara ett egenritat hus. Tack för era hjälp.

Mvh / Alex
 
  • Gilla
Spiderman
  • Laddar…
RoBo skrev:
A-hus har et liknande kan man säkert få med valmat tak. Och balkong har jag sett.
Även Eksjöhus (tror dom heter så) har en liknande modell
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.