wfter att ha varit tvungen att begära ett nytt lösenord så blev jag lagom sur över att funktioen inte fungerade.
Ända tills jag kollade i spam mappen och upptäckte att dom mailen hamnade där, stod en kommentar om att många gmail användare ansåg att mail från byggahus var spam vilket är rätt lustigt eftersom jag satt upp ett filter som ska flytta alla mail från byggahus till en annan katergori i min gmail
 
Var läste du kommentaren om att många användare anser att mail från byggahus är spam?
 
S
blir löjligt mycket mail om man vill ha mail varje gång någon gång skriver ett inlägg där man är aktiv
 
Jo men frekvensen på bevakningmailen kan man ställa in. Att markera dem som spam är felaktigt eftersom man förstör för de som vill ha mailen.
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Sent svar men det stod när jag hittade lösenordsmailet i spam mappen i gmail.
Jag har lagt en regel att nyhetsbreven ska flyttas till en speciell byggahus mapp.
Så det är ingen regel som jag satt upp utan nåt som slår till eftersom många troligen flaggat mailen som spam
 
Nyhetsbreven och password recovery mailen har olika avsändare.
 
Testar att attacha hur password recovery mailet ser ut i min spam box.
Det viktigaste för mig var att jag kom in tänkte bara att nån kanske skulle råka ut för samma sak och att kolla i spam mappen kan vara en bra ide om mailet inte kommer fram.
 
  • Capture.PNG
japp gjorde det på mail nr tre eller nåt sånt :)
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.