Hej!

Är intresserad av priser på anebyhus.
Flygelvägen 1 är väl det som ligger i mitt intresse... är jag rädd. :)

Och kanske lite info om var man kan hitta anebyhus byggen i skåne.

Säljaren har nämligen semester denna veckan. :)

Tack

 
Är också intresserad av priser... nån som vet vad deras "Folkhemsvilla Sand" kostar?

Hoppas att det är ok att jag lånar tråden för att själv ställa en fråga!! ;) ;) ;)
 
:surprised:Jag hade aktat mig för att bygga Anebyhus! Min chef byggde Anebyhus och de hade bara problem sedan de började tills att de i princip själva fick göra klart huset...de byggde i Skåne.
 
och jag vill rekommendera dem eftersom våra bekanta fick både ett bra hus, flexibla lösningar och bra pris. Husen är mycket bra, sen hänger det mycket på säljaren och entrepenaden precis som med övriga prefab-hus. De verkar dock ha extremt mycket att göra just nu
 
K
Mycket bra hus, bra företag, allt fungerade som det skulle för mej. Sen är det som sagt mycket beroende på säljare och hantverkare. Jag gjorde grunden själv och anlitade egna hantverkare på löpande tid/gjorde en del själv, fick ett kanonhus till bra pris.
 
vi funderar också på att bygga anebyhus, klosterliden 1, pris byggsats 911 400:-. något att jämföra med så kan du säkert lista ut ett ungefärligt pris
 
Fick just ett pris på deras folkhemsvilla Sand så jag fyller på med det:
740 000 kostar den enligt vår säljare. En riktigt trevlig villa tycker jag, men vi behöver nog några mera kvadratmeter...
 
Är det någon mer som har prisuppgifter på Anebyhus? Hur ligger de i standard och hur ligger de i pris på tillvalen?
Bygger de hus med platta eller torpargrund?
 
Maroon - Priset du fått på villa Sand, det är väl knappast i nyckelfärdigt utförande va? Låter billigt! Eller? Tror de bygger på platta...
 
Jag har fått ett prisförslag på Flygelvägen 1 från anebyhus. Nyckelfärdigt skulle det kosta ca 2 540 000kr.
Priset fick jag via mail så vi har ännu inte haft ett möte med dem.
 
EllaBella skrev:
Maroon - Priset du fått på villa Sand, det är väl knappast i nyckelfärdigt utförande va? Låter billigt! Eller? Tror de bygger på platta...
Nä, det var nog bara byggsatsen. Sen kommer grunden och hanterkare till... Så jättebilligt blir det ju inte. Men de har hyfsat grundstandard va?
 
hattapytta skrev:
Jag har fått ett prisförslag på Flygelvägen 1 från anebyhus. Nyckelfärdigt skulle det kosta ca 2 540 000kr.
Priset fick jag via mail så vi har ännu inte haft ett möte med dem.
Snyggt hus! Vill ha ;D Men det är nog lite dyrt för oss... Hoppas de har lite billigare hus som kan passa oss. Vi vill gärna köpa en tomt i ett område som de har...
 
Vore kul att veta nyckelfärdigt pris på någon av deras enplansvillor för att få en uppfattning om prisläget. Någon som vet?
 
Vad innebär askgatan special? Inkl. rubbet innebär det tomt också, vad kostar den isåfall? Dom har ju himla många fina hus =)
 
Men med anslutningsavg. menar du då VA och el och liknande, så det som tillkommer på ditt pris är tomt och byggherrekostnader lr? Vore kanon om du kunde svara.
Sen ni som nämnt deras folkhemsvilla sand, var hittar man den??
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.