En video jag hittade på YouTube där en man skall lägga klinkers på ett badrumsgolv.
https://www.youtube.com/watch?v=fiFErZal85w
Skrämmande att se, hur han enbart primar skivorna, innan han börjar lägga klinkers! Givetvis ingen klinkers under badkaret! :rolleyes:
Alltså INGET att följa om det skall vara ett badrum som inte skall få några vattenskador.
 
Herregud!!!
Och läs kommentarerna. En del tycker på fullt allvar att det är "Nice job" eller "Awesome" :eek:
 
Jag tycker att han börjar med att säga att det är ett "showroom", vilket kan förklara avsaknaden av tätskikt
 
Haha! Jag såg inte det omtalade programmet och har inga nämnvärda kunskaper när det kommer till husbyggande. Men redan när jag som obildad yngling kuskade runt i Storbritannien på semester så vart jag mäkta förvånad. Dels av kombinationen heltäckningsmatta och skor på inomhus. Dels dessa märkliga badrum utan vare sig kakel eller våtrumstapet. Tur att de i alla fall vet hur man brygger en god öl.
 
C
Ja, i Storbritannien får man ofta hålla sig i badkaret om man skall bada eller duscha.
Så var det väl här också en gång i tiden. Lite märkligt att man skall envisas med att blaska vatten på golvet kan man tycka. :D
Såg en annan skön engelsk video där de visade hur man fuktisolerar en källarvägg genom att asfaltera insidan av väggen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.