G
Imponerande att få 430 kvadrat att se klaustrofobiskt ut på bilderna. Eller är vidvinkeltrenden äntligen förbi?
 
Här är det läget man betalar för , huset i sej är inte det minsta imponerande .
Kommer jag till ett hus som dom vill ha 30 milj för så blir jag inte så imponerad av ett Yale doorman lås på dörren .
 
Letar fortfarande efter detaljerna i badrummet
 
G
Stereotypt och smaklöst. Fejkstenväggen i sovrummet ser bara kitschigt billig ut.
 
Alltid kul att se folk med mycket pengar som ändå inte får till det! Kolla köksstolarna t ex. Underbart fula! F ö riktigt dåliga bilder. Har inte Wrede råd att anlita en fotograf?
 
munge skrev:
Alltid kul att se folk med mycket pengar som ändå inte får till det! Kolla köksstolarna t ex. Underbart fula! F ö riktigt dåliga bilder. Har inte Wrede råd att anlita en fotograf?
Ser ut som mäklaren använt telefonen till bilderna 😀
 
E
Det enklaste är det elegantaste och mest trivsamma.
Detta var smaklöst.
Det faktum att det ligger i Djursholm gör det ännu mindre åtråvärt.
Skulle inte vilja låta mina barn växa upp i ett område där barnen får med sig att de tillhör en elit i samhället. Vilken livslögn.
 
60.000 kr/år i uppvärmning?

Isoleringen kan inte vara den bästa.
 
E
Jättefint hus. Hur det är inrett är väl ointressant för en köpare? Enda "felet" är väl att många hus vid Strandvägen ligger i skugga på kvällen. Verkar ju finnas lite eftermiddagssol här i vart fall.
 
G
Inredningen spelar väl mindre roll men lösningen med extrasängar, fejkstenväggar, grotesk malplacerad vinförvaring, tapeterna, golvet. Urhk..
 
Nej fy! Den inredningen ger jag inte mycket för, och inte planlösningen heller. Otroligt fult, säger jag som gillar minimalism. Tycker dessutom att matsalen verkar väldigt trång, och fönsten borde gått ner ända vägen till golvet för att utnyttja ljuset på bästa sätt.

Gissnnigsvis är det väl läget som avgör, hur sen huset ser ut verkar itne vara så noga.
 
Huset säljs troligtvis utan möbler så jag förstår inte att några gnäller på själva inredningen som är oviktig i detta sammanhang. Den som har råd med detta huset har också råd att byta tapeter och en del annat. Det är väl läget som är viktigast , eller?
gaia
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.