Planerar att byta fönster och har kikat på öppningsbara PVC fönster. Efter att ha kikat runt lite på nätet bedömer jag att Nordiska fönster i Ängelholm har vettiga priser .

Har någon erfarenhet av företaget och dess produkter?
 
En liten återkoppling. Det blev pvc fönster från nordiska fönster. Snabb leverans, tog 16 dagar från beställning till leverans. Själv hade jag ingen tidigare erfarenhet av att sätta in nya fönster, men med hjälp av grannen och en tydlig enkel monteringsanvisning satte vi idag in tre nya fönster i vår kupa på ovanvåningen.
 
  • Gilla
Christensen
  • Laddar…
Synd att jag inte sett detta tidigare.

Vi beställde fönster (och golv) från dem första gången 2014, smidigt och trevliga. Kompletterade med en rejäl beställning nu i våras av både fönster och golv. De hade höjt priserna rejält också samt verkat vuxit till sig och strukturerat om för nu var det betydligt stelare i bemötandet. Ändå rätt ok kontakt. Dock har en reklamation vi gjort inte riktigt följts upp inom rimlig tidsram. Har tjatat lite på dem nu så får se om det händer något.

Just precis nu verkar vara bra tid att beställa annars då de har 50 % på mer eller mindre hela sortimentet...
 
vad var det för fönster och hur mkt slutade kalaset på ? är själv sugen på att byta fönster
 
Suad Lotinac skrev:
vad var det för fönster och hur mkt slutade kalaset på ? är själv sugen på att byta fönster
PVC. Kolla deras hemsida för priser. Vi gjorde en del specialbeställningar också och det fungerade fint, det som felade för oss var att fabriken slarvat med nycklarna så samma nyckel inte passar till alla tre fönsterdörrar som vi beställde.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.