I
AndersMalmgren skrev:
Ni vet inte vad ni missar :)
Jo. Skenbara förträffligheter.:rolleyes:
 
  • Gilla
Lintto1 och 3 till
  • Laddar…
....man kan klippa gräset naken, ungarna kan skrika å stojja bäst de vill och inte en jävel bryr sig för att man mekar bil och kollar db på nya avgassystemet kl 2 en onsdagsnatt! 😀
 
  • Gilla
  • Haha
vGötl och 2 till
  • Laddar…
..när man aldrig egentligen är riktigt sysslolös - för det finns alltid något som behövs göras någonstans!

Sen om man gör det, skjuter upp det.. ignorerar det eller något annat - DET är en helt annan sak!

(y)
 
När man slipper springa till tuben för att hinna med ett tåg som går 10min tidigare. (inge mer stress)
Eller slipper åka runt i en halvtimma för att hitta parkering, å sen visade det sig att man missade städnatten. (parkerar på gården)
Livskvalité...
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
Och jag som trodde att nästa hela befolkningen bodde i hus, kanske resten tältar då?
 
Monouchi skrev:
När man kommer hem från jobbet och stannar en stund på uppfarten för att titta på huset och tänka: -Det där är mitt.
När man kommer hem från jobbet och stannar en stund på uppfarten gör att titta på huset och tänka: Det där är bankens
 
  • Gilla
Marojo och 6 till
  • Laddar…
Hehe, undrar hur många av villaägarna här som har flyttat ut från stan? Rätt många skulle jag tro, jag en av dem. Från Söder förvisso men det kanske räknas det med.
 
AndersMalmgren skrev:
Ni vet inte vad ni missar :)
Hoppsan
Se ovan ;)
 
Slipper ha grannar vägg i vägg. Slippa höra när nån granne går på toa, röker på balkongen, ställer sopor utanför dörren osv.
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Du kan parkera hur dåligt du vill utan att få en arg lapp på rutan, det är ju din uppfart!
 
  • Gilla
vGötl
  • Laddar…
När man har jobbat på och i huset varje ledig tid och en lägenhetskamrat kommer över när man har gipsdamm på hela kroppen och säger....
-Så här skulle inte jag göra...
 
... när du kan identifiera ursprunget av vartenda litet ljud du hör när du ligger i sängen och ska sova.
 
  • Gilla
vGötl och 3 till
  • Laddar…
Lova skrev:
Slipper ha grannar vägg i vägg. Slippa höra när nån granne går på toa, röker på balkongen, ställer sopor utanför dörren osv.
Tyckte de ovanför var värre. Idioterna ovanpå envisades med att ha mobilen på golvet på nätterna. Vi vaknade av surret varje morgon de skulle upp tidigare än oss...
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
Brunnf skrev:
... när du kan identifiera ursprunget av vartenda litet ljud du hör när du ligger i sängen och ska sova.
Fast när man inte kan identifiera dem kan det vara värre att bo i hus...
 
  • Gilla
zzelma och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
... man kommer hem så behöver man aldrig irritera sig på att det finns folk som inte verkar kunna parkera.



Manganbangan skrev:
Du kan parkera hur dåligt du vill utan att få en arg lapp på rutan, det är ju din uppfart!
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.