Köket från 1999 har alltid känts fräscht och snyggt men plötsligt en dag sa ena sonen - Har vi bunt kök? Vi började fundera och tänkte att körsbär kanske inte är hetast 2015... Hela köket monterades ner och lackerades om... vi öppnade upp en garderob och byggde om till skafferi. Vi är nästa helt klara nu och vi har fått ett ljust och fräscht kök att trivas i - för en spottstyver! ;)
 
  • brunt.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • skafferi.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • renovering.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • renovering2.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Åh, har också körsbär som jag vill lacka om, hur gjorde ni med stommarna?
 
Vi lackerade om rubbet. Enda som inte är lackat är kanten på bänkskivan som vi ska försöka oss på att måla... Lycka till!
 
Okej, vi har samma problem med att vi har en brun bänkskivekant så funderat på o gjuta en ny i betong.
Ser riktigt fint ut förövrigt, var lite rädd att det inte skulle gå då körsbär kan "blöda igenom" men nu när jag sett era bilder så vågar jag nog lämna in dom på lackning ändå! :)
 
Amandolo skrev:
Okej, vi har samma problem med att vi har en brun bänkskivekant så funderat på o gjuta en ny i betong.
Ser riktigt fint ut förövrigt, var lite rädd att det inte skulle gå då körsbär kan "blöda igenom" men nu när jag sett era bilder så vågar jag nog lämna in dom på lackning ändå! :)
Bilderna i inlägget var från när det inte var helt färdigt... Ännu finare nu m täckskivor på plats!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.