Hej!

Ska skaffa ett massagebadkar till det som förhoppningsvis snart är ett nytt badrum. Hur tänker ni kring kvalitet, är det stor skillnad på de olika? Jag har tittat på Westbergs som verkar jätte bra, men kostar över 20.000:- och känner mig sen nervöst för att köpa ett för "bara" 8.000:- på Swedmart. Någon som vet lite om de här olika? Bör man köpa ett dyrare eller är de bra som inte är så ruskigt dyra? Vill ha ett för två men som inte är så jätte stort, så man kan fylla upp det bara till sig själv ibland utan att använda alltför mycket vatten.
 
Jag kommer att köpa ett importkar.
Mina krav är att det ska vara självtömmande och ha ozonrengöring.

Jag tror inte att man kommer att bubbla så ofta så att det kan rättfärdiga ett köp av ett "svenskt kvalitetskar".
 
Hade ett Westerbergs med grundutrustning i förra lägenheten och har nu ett från Skånska byggvaror. Någon kvalitetsskillnad är svår att märka och i så fall är den till Westerbergs nackdel. I importkaret kunde man få mycket utrustning som kostar multum hos de svenska tillverkarna. Otroligt att de kan ta tusenlappar för en liten lampa.

Svenskarna har säkert bättre tillgång till reservdelar, men jag föredrar att byta ut mitt kar för 13' kr om tio år när det går sönder än att ha ett kar för 25' kr som håller i tjugo år. Med mina barn och deras leksaker lär även det dyra karet vara repigt och slitet efter tio år.
 
Vi köpte ett kar från importlagret 2009 och var jätte nöjda. Nu har vi flyttat ifrån det men det var inga problem dom 5 åren:)
 
Någon som har köpt sig ett massagekar än? går också i tankarna om man skall satsa på ett lite dyrare eller ett import runt 15´. tänker också att man inte kommer bada så himla ofta så man kommer nog inte slita ut det.
 
Använder man verkligen ett sådant? Vi har haft en sådan bubbelkopp i snart tio år, och kanske använt det ett 20-tal gånger max.
Jag duschar hellre.
 
ne jag tror inte heller man kommer använda det så mycket, men ser det även som en snygg detalj/möbel, ok, lite onödigt :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.