En liten rolig information att tillägga är också att jag inte någon gång under bygget använt mig av en skruvdragare utan har använt mig av det jag hade hemma, en skruvmejsel (visserligen en som går att "dra" tillbaka).
 
  • Gilla
maah
  • Laddar…
Bra jobbat! Jag körde mitt första kök i en liten etta och jag minns än idag den bubblande glädjen när jag fattade att det skulle bli bra 😃

Tycker du har valt snyggt kakel, det ser slätt ut, vilket är en stoor fördel. Jag körde tvåtonig sjösten i mitt första, supersnyggt men den porösa ytan sög åt sig fett som...

Kul projekt, tack för att du tog dig tid att lägga upp det, behövs mer "på liten yta"-byggen som motvikt till alla 343-kvadrats villor ;-)
 
ja det är en härlig känsla. ja kaklet är helt slätt, plattor som är 30x60 och sitter stående, jag ville ha något ljust men inte vitt :). ja, man får inte glömma bort potentialen även på de små ytorna.
 
Vilken skillnad det blev, jättebra jobbat!!! Och vilka supersnygga plattor! Har du använt vit fog? Blev själv sugen på samma platta till mitt kök och tar tacksamt emot alla tips du kan delge ang dessa plattor och hur du gick tillväga :)
 
Tack 😊. Jag satte inte upp plattorna själv då jag var osäker på om jag kunde få det helt rakt men såg rätt fort att jag nog hade fixat det, var inte alls några problem. Jag är jättenöjd med dom och eftersom de är blanka och släta är de jättelätta att torka av. Jag köpte en fog som hette marmorvit som var perfekt i nyansen. Den är inte kritvit utan mer en bruten vit mot det gråa hållet. Passade jättebra då marmor oftast inte är helt klarvit.
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.