Svar: X 34 grader.

Jag skulle vilja ge den till min morbror som alltid ställer upp på alla släkt och vänner när det ska byggas, detta trots att han har reumatism!
Vet att inkomsten också är knapp, så det vore riktigt kul om ni kunde skicka han ett fint verktyg som underlättar när han far till vänner och bekanta :).
 
  • Gilla
rockin_john
  • Laddar…
Svar: X 34 grader

Jag har alltid älskat Essve's väl genomtänkta produkter från riktigt bra skruv och spik till praktiska väskor. Kvalitet rakt igenom. Jag skulle använda denna spikpistol på vårt familje hem som vi håller på att bygga om och hoppas flytta in innan jul. Denna spikpistol skulle komma väl till pass för att nå vårt mål.
 
svaret är X= 34 grader

med en övervånings som skall byggas till skulle det kännas som en enorm lättnad att kunna lägga denna i handen istället för en vanligt hammare...
 
X 34 grader

skulle gjärna prova på en lyx spikpisol av detta märke har en gammal sliten pistol av okänt märke som jag använder flitigt och använder ofta.
 
Svar: X (34 graders lutning)

GDS-verktyg har jag många och använder när behov uppstår. Nästa på tur är att reparera träfasaden då den behöver översyn. Sisst jag gjorde det var för 20 år sedan och då var det hammare som gälde, vilket blev lite jobbigt. Denna gången tittar jag efter en spikpistol och Essve-pistolen blir perfekt.
 
Svar: X

Visst vore det kul att bygga de där självvattningskrukorna för terassen? Absolut! Plocka fram, ladda, Pang pang pang! Klart!
Har du lust att hjälpa mig sätta lister och socklar? Jarå! Pang pang pang! Fixat!
Ska vi inte ta och fixa panelen i år? Jovisst! Pang pang... pang pang pang pang pang pang.
Men är det inte dags att komma in snart? Näpp! PANG PANG PANG PANG PANG PANG... ja, ni fattar!
 
Svar: X 34 grader.

Med en essve spikpistol skulle jag bli coolast på gatan. Som nybliven husägare med en hel del renoveringsprojekt med allt från byta till träfasad till att spika lister och socklar skulle spikpistolen bli min bästa vän. Med spikpistolen kan frugan också vara med och spika vilket skulle underlätta en hel del!
 
Svar X
Ska sätta panel både inne och ute i sommarstugan, denna blir perfekt för jobbet :)
 
34 grader.

Ingen riktig pistol men kräver o andra sidan ingen vapenlicens :)
 
OXYD
SVAR: X

Motivering:
Har ett kommande Garage/Carport byggprojekt på gång. Med fru, barn och endast en hammare att tillgå. Så tiden är knapp och verktyg få. En spikpistol från ESSVE skulle göra livet betydligt lättare (y)
 
Svar: X

Som starkt kristen vill jag ta korsfästning in i framtiden.
Fort ska det gå, bli riktigt bra, utföras med rejäla grejer.
Då duger inget annat än denna från ESSVE.
 
Svar X.

Jag har en hel del Spika att göra, och det här skulle väl frisläppa en hel del tid för annat, lek med barnen eller aktiehandel exempelvis.
 
T
Svar: X, 34 grader.

Som "alla andra" så har vi ett byggprojekt som behöver tillskott av verktyg.

Vi håller på att bygga till huset med en hel våning och en ny entré i markplan, stomresning för tillbyggnad kommer att börja om två veckor, efter det övervåning och sen ska innerväggar byggas. Då skulle det vara kanon med en spikpistol.

Ännu bättre vore det att ha den till nästa sommar då släktens sommarhus ska få en ansiktslyftning och ett nytt kombinerat pumphus förråd ska byggas på en liten skärgårdsö.
 
Mitt svar är X 34 grader!


Vi har en lång lista på grejer här hemma som ska göras och det vore underbart om jag till nästa projekt slipper höra sambons prat om att "nu skulle man haft en spikpistol" :D
 
Svar X
Essve´s nya spikpistol
enkel att användas från stege och stol
kraftfull, enkel och lätt
gör den jobbet komplett
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.