Svar 34 grader.
vi håller på med en utbyggnad på 50 kvadrat, idag har inte vår dotter ett eget rum, dessutom är jag gravid igen och tre personer i samma rum får inte plats så tidsplanen är lite pressad. En stor del av arbetet är att spika panel i taket och på ett par av väggarna. Med denna pistol skulle många moment i arbetet gå mycket fortare och dessutom skulle jag orka sätta panelen själv trots mitt tillstånd.
 
Svar: X

Planerar att byta träpanel på huset och det vore oerhört trevligt att få jobba med riktigt bra verktyg!
 
Rätt svar är X (34 grader)

Motivering: Because i'm worth it, since ESSVE is the best!
 
Rätt svar: X

Motivering: With ESSVE iam the man in my house!
 
34 grader.

Projekt altan vill jag sätta igång
Men dagen är inte tillräckligt lång
Men med Essve spikpistol i min hand
Ror jag snabbt projektet i land.

Mvh Peter
 
Rätt svar: X. 34 grader

Med en spikpistol från Essve som drivs på gas
Kan varenda intjänad minut tillvaratas

Nu när vi har köpt ett renoveringsobjekt
Som egentligen är ett enda stort byggprojekt

Fasad och läkt spikas upp så fort
Med Essve i handen blir jobbet välgjort

Tid som blir över går till fru och skratt
Skönt att man inte behöver jobba till midnatt!
 
Rätt svar: X. 34 grader

Efter att ha ägnat hela sommaren till att dränera satt jag i soffan och gladde mig åt vad jag åstakommit. Regnet piskade ner och satt lite med en flin att det är inget jag behöver oroa mig för eftersom jag utfört dräneringen utefter alla nuvarande regler. Då hörde jag plötsligt att det droppade in ett par meter ifrån mig, åhhh nej det kommer från taket. Upp på taket och och där märkte jag att pappen hade vittrats upp samt att delar av läkten rutnat sönder. Suck varför mig? Var min första tanke. Slut i kropp och själ vet jag inte riktigt om jag orkar ge mig på detta projekt i år.

Men om jag hade vunnit denna tävling och fått denna fina spikpistol från Essve hade jag sett ljuset i min mörka tunnel, jag hade känt att det faktiskt finns hopp och det hade gett mig motivationen att ge mig på ett takbyte detta år.
 
Rätt svar: X. 34 grader

För att gasa på semesterprojekten krävs det ESSVErktyg...
 
Svar X

Det finns några fel med min spikpistol som jag hade tänkt skulle vara min hjälpreda när taket ska bytas.
Det är en dyckertpistol. Den kräver en kompressor, som jag anser inte har på ett tak att göra. Således skulle skulle hjälpredan bara skälpa.

Med dessa skönhet från ESSVE kan takarbetet löpa vidare och jag få ro att låta snön lägga sig på taket...!
 
Svar:X

Under ett av sommarens alla regn började taket på gästhuset läcka in vatten, och en inte helt planerad renovering måste påbörjas. Och vid lite närmare inspektion såg vi att även fasaden är i behov av upprustning. En spikpistol skulle både underlätta och göra jobbet lite roligare.
 
Svar X
Även om jag har en väldigt snäll granne så hade det varit skönt att slippa springa över till honom och låna hans spikpistol stup i kvarten. Han pratar sig alltid varm om de nya gasdrivna pickorna så då kanske han kunde få låna min för en gångs skull :)
 
Svar X, 34 grader.
En spikpistol vore otroligt cool.Står inför ett större projekt och vill kunna vara i fas med detta verktyg med gas.Dessutom har jag ingen el där jobbet sker.
 
Svar X; 34 grader.

Nästa år är det dags att lägga om tak och då skulle denna sprikpistol passa perfekt för att spika takpapp m.m
 
Svaret är x 34 grader.

Efter att ha bläddrat i flertalet huskatolger:) och sedan i tillhörande:x prislistor, inser jag att det INTE kommer att bli något nyckelfärdigt nytt hus, därför behöver jag en Essve Spikpistol FNG 34/90 G3.

Anneli
 
Svaret är 34 grader.

Jag behöver en spikpistol då den gamla kastat in handduken och jag är långt ifrån färdig. Dessutom är jag osedvanligt dålig på att pricka spikar. ☺
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.