Hej,
Har ett vitt plank på framsidan där jag satt en bredare överliggare med en smyglist som jag tänkt sätta en ledlist bakom som ska lysa ner på planket. Men, hur vet man hur stark ledlist man ska ha? Jag vill ju inte att det ska lysa jättestarkt samtidigt som jag ändå vill ha lite effekt av att den finns där. I just detta fall vill jag inte ha en dimmer.
Några tips?

Mvh Jonas
 
Jag skulle nog rekomendera en 2835-strip. Men som sagt så koster ju en 5metersrulle "endast" runt en hundring
så jag hade nog köpt två och provat mig fram när mörkret fallit på. Tänk bara på att köpa en ip65 klassad list..och
helst en varmvit..
lycka till
//
M
 
Om du inte har så bråttom finns det varmvita varianter med trådlös dimmer från Aliexpress för 70 -100 spänn inkl frakt. Kan dock ta uppemot 3 veckor för dem att komma. Men lätt värt, har beställt massvis av småsaker titt som tätt.
 
  • Gilla
gasto
  • Laddar…
Jag har funderat ett tag nu och tror jag ska satsa på enskilda spottar istället, för att få ljuskäglor som spelar ner på planket. Dock verkar det svårt att hitta små spottar för utanpåliggande montage.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.