Behöver förslag på butik i Stockholm som har brett utbud av underbyggnads / skåpsmonterad köksfläkt? Behöver till imorgon då frakten på beställd har fått senare leveransdatum.
 
Vilken modell söker du?

Skulle kolla med valfri Elon- eller Elkedje-handlare. Om du vet vilken modell du söker är det ju vara att ringa några handlare och kolla om de har den hemma.
 
tretti.se har ett stort utbud och bra priser, är det bråttom kan man oftast hämta varan direkt på deras Showroom/lager i Haninge.
 
Elkedjan har enbart 4st fläktar som är underbyggnads+kolfilter.
Elon hade inte på lager. De beställer.
Tretti.se hade inte den modellen jag helst skulle vilja, eller likvärdig.

Bosch DHI655FSD
 
Jag har Thermex Steel 60. Eller....jag beställde i februari från Elgiganten. 6-7 veckors leveranstid....sen visar det sig att dom i tillverkningen skär med kniv på ovansidan för att kapa skyddsplasten. Jag ville inte ha en repig fläkt så jag skickade tillbaka den.

6-7 veckor senare och fläkt nummer 2. Precis samma repor från kniv. Skickade tillbaka. Bad Elgiganten ringa Thermex och få till att de inte skulle skära med kniv för att kapa skyddsplasten. Elgiganten lovade att dom gjort det.

Så 8 veckor senare, igår, dök Thermex Steel 60 nummer 3 upp. Precis samma repor!

Så Mikael, kontrollera fläkten noga när du hämtar den! Dra bort skyddsplasten på ovansidan och se om där är repor efter kniv. Och tretti.se är bra mycket sämre på kundservice när något går fel....så åk inte därifrån med en defekt produkt då kommer du nog få bråka i flera år för att dom ska göra något.

Grodgatan
 
Ser nu att det på länken du hänvisar till står att det är en beställningsvara. Om det är så kan du räkna med 6-7 veckor från Thermex fabrik i Polen eller vart mina nu kom ifrån.

Grodgatan
 
Jag skiter i den. Avbeställer.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.