M
Har märkt nu att den smidiga svarsruta som fanns i slutet på varje tråd nu inte finns längre, utan man måste klicka på svara högst upp på sidan för att svara och då bli skickad till en ny sida med svarsrutan. Inbjuder inte direkt till att snabbt skriva ett inlägg utan känns omständigt.

Fördelen med att ha svarsrutan på samma sida som de senaste inläggen i tråden är att man kan scrolla upp och kolla detaljer i föregående inlägg enkelt medans man skriver sitt svar.

Dessutom händer inget när jag klickar på "Citera" utan jag måste högerklicka och öppna i ny tab...

Firefox 37, Peppermint linux 3.13.0-48-generic (64-bit) och sne hatt
 
Redigerat av moderator:
Thomas59
Snabbsvar finns och funkar liksom citera.

Mac osx yosemite 10.10.3 med Chrome Version 43.0.2357.124 (64-bit)
 
Mikael_L
MaxPax, jag upplever inga av de problem du beskriver.

Win 7, FF 17 esr
 
harry73
Allt funkar som det ska i chrome på min androidplatta med
 
Krilleman
Snabbsvar fungerar här med.

FF 38.0.5 - W7
 
M
Har uppdaterat, nu:

Firefox 38, Peppermint linux 5, kernel 3.13.0-55-generic (64bit) och ännu sneare hatt.

samma problöm fortfarande.

Provat även i chromium som jag också har installerat, version 43.0.2357.81 och samma även där.
 
M
Huh?! Nu är snabbsvar tillbaka. Och citera funkar. Undrar om det gjorts något på webmasterhåll eller om det var det lilla glaset med rom jag just sänkte som rättade till det? Hmmmm....
 
Vi har inte gjort något men det låter som om något javascript gått sönder och att det sedan löst sig självt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.