Är ni som är ägare av Husqvarna 310 nöjda med den
 
Det finns en tråd längre upp som bara handlar om Husqvarna 310 och 315. Där står det det mesta om dessa två modeller. Sen jag fick mina hjulmotorer utbytta så är jag jätte nöjd. Den har skött sig helt själv sen jag fick tillbaka den ifrån service. Dom har haft en del problem med hjulmotorerna men dom som lämnar Husqvarna nu ska vara genom gångna och åtgärdade. På min och del andra har dom bytt ut motorerna till sådana som sitter på den lite större modellen 320.
 
Jag har inte behövt byta hjulmotorer, däremot fanns det en bugg i tidigare mjukvara som gör att den har problem att hitta hem genom att följa begränsningskabeln (guidekabeln går däremot fint). Den buggen ska vara borta i den firmware som finns nu.

I övrigt har jag bara gott att säga om den. Jag har en gräsmatta på 800 kvm, väldigt komplex med mängder av hinder, flera branta slänter och långa smala passager och den tar sig fram överallt och håller gräsmattan fin. Låter nästan ingenting, och jag har ställt in den på att gå på nätterna och när jag jobbar så den inte stör när ungarna är ute och leker etc. Den går annars i ur och skur och behöver i princip ingen tillsyn alls.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.