åh fondbilden på duschen var ju jättesnygg. Trist att jag inte hittade den på inreda.com. Sån hade jag velat ha.
 
Jag tror att de håller på att beställa in mer sådana eller kan man ringa och fråga efter den. Hörde att det var en som beställt en sån fast den inte fanns upp på hemsidan längre. Tycker också den är så snygg, så en sån får det bli!!!

Lycka till!!
 
linda_terje, Tycker att det borde fungera lika bra vid uppsättning av denna motivtapet på dörren, att använda tapetverktyg i form av en "tapetutdragare" :surprised: Vet inte vad dessa kallas.

Vår är blå, och i något silikonaktigt mjukt material som inte repar tapeterna. Hittar du i närmaste tapetbutik, eller på Ica Maxi
 
Jennyn_: Ja, just det, visst kan man använda en sån skrapa. Tack för tipset! Ska inhandla en sån med en gång!!

/Linda
 
lillajuni skrev:
har hört att man kan ta fotografier och göra till tapet med det motivet man gillar. vet dock inget om priser eller direkta ställen, men har läst eller sett på tv att man kan göra så (tror det var på roomservice på femman)...
Lillajuni: Här kan du göra dina egna tapeter av dina egna fotografier:

http://www.yourwallpaper.se/

Här hittar du färdiga fototapeter:

www.photowall.se

Lycka till!!!
 
linda_terje skrev:
Lillajuni: Här kan du göra dina egna tapeter av dina egna fotografier:

[länk]

Här hittar du färdiga fototapeter:

www.photowall.se

Lycka till!!!
Ja detta kan jag rekommendera!! jaghåller på o kolla på detta själv! Det är så häftigt! :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.