Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Jag tycker jag känner igen råttorna. Hon har inte möjligtvis hängt på r8forum (innan det somnade in)?

Savic Royal Suite som ni har som råttbur är kanonbra att städa (jag köpte den åt mina råttor enkom av den anledningen), men jag tror ekorrburen kommer att bli tuff att städa...
 
Det är möjligt att hon hänger där. Djuren är snäppet viktigare än mig ;). Hon är mycket på råttor i fokus vet jag. Jag slipper städandet men för henne är den blå buren bra. Ekorrarna är mycket grisigare än råttorna och det tar ganska lång tid att städa den buren. Nu är buren ombyggd med två dörrar och galler emellan eftersom ekorrarna försökte ha ihjäl varandra. En fick lite kortare svans innan vi separerade dem.
 
Nu blir man sugen på hur en Crazy Rat Lady ser ut :p
 
  • Gilla
RoTe
  • Laddar…
Det är precis vad både jag och hon kallar henne ;). Här är väll lite bevis på att djuren har plats närmast hjärtat :)

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
RoTe och 3 till
  • Laddar…
Nu blir det tyvärr lite tunt med uppdateringar då jag ska flyga iväg och skruva på en Oljerigg i 14 dagar nu. Men efter det kommer det mer uppdateringar och sommarens projekt tilläggsisolering börjar :)
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
Ramnemark skrev:
Det är precis vad både jag och hon kallar henne ;). Här är väl lite bevis på att djuren har plats närmast hjärtat :)
Ajsingen sådana bestar!

Här hemma har vi bara dammråttor.
De är väldigt skygga och gömmer sig mest under sängarna :)
Kommer bara fram korta stunder under parningssäsongen.
 
Woohoo, jag fick vara på första sidan.
Det kunde man inte tro. :)
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
KnockOnWood skrev:
Ajsingen sådana bestar!

Här hemma har vi bara dammråttor.
De är väldigt skygga och gömmer sig mest under sängarna :)
Kommer bara fram korta stunder under parningssäsongen.
Samma här, funderar på att skaffa en dammkatt??
 
Vi har inte så många dammråttor då frugan har en liten släng av OCD och städar hela tiden. Det är kanske därför vi har ett gäng riktiga råttor istället ;)
 
Ramnemark skrev:
Woohoo, jag fick vara på första sidan.
Det kunde man inte tro. :)
Najs. Slagen av katter visserligen .. ;)
 
Vi fyller ju på med nytt hela tiden - naturligtvis låg Ramnemark högst på startsidan ett tag också. :)
 
Marlen Eskilsson skrev:
Vi fyller ju på med nytt hela tiden - naturligtvis låg Ramnemark högst på startsidan ett tag också. :)
Det tror vi inte på. Skärmdump tack! Katterna var viktigare .. ;)
 
Vilket sammanträffande, jag tog en skärmdump just då! 😉


image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
elpaco och 2 till
  • Laddar…
Finns det ett pris för årets fulsnyggaste hus,
så tycker jag att Ramnemarkarna har förtjänat det (y)
 
Färgvalet är det bästa på hela BH. När jag kommer hem från denna rotationen så börjar sakta förvandlingen till ljusgrått med mörkgrå knutar. S2000N och Ral 7016 :). Jag håller med om att det är fult just nu :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.