Hej. jag har följande problem med min WG796E.


1. Den stänger av sig i laddstationen.

2. Den vill oftast inte ta laddning i i laddstationen.

3. Den tappar datum och tid .

Jag har varit kontakt med Worx supporten men får ingen riktig hjälp.
Dom skyller på någon uppdatering som skall komma men som inte verkar komma.

ICA där jag köpte klipparen tar inte sitt ansvar utan skickar mig vidare till importören HP SCHOU som skyller på uppdatering som inte finns. (Moment 22)
Vad ska man göra????


Jag har bara haft klipparen sen 12 Maj 2015. :(
 
Din affär är med Ica, så de ska lösa problemet. Hur de gör det är inte ditt problem.

De kan rekommendera att du pratar med t.ex. extern support, men har du inte lust med det så får Ica lösa det, de kan aldrig hänvisa sig bort ifrån problem.

Kan inte Ica ge dig hjälp återstår väl hävning av köpet t.ex.
 
peternicklas
All support för Landroid sköts av HP Schou, kontakta dem. Uppdateringen som löser dina problem kommer i veckan.
Vänta några dagar till så kommer den. ICA och övriga som säljer Landroid har inget med support att göra. Skulle inte HP Schou lyckas att åtgärda dina problem, då vänder du dig till ICA.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.