8/9 trodde jag skulle klara mig bättre......:)
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
5 av 9. ;)
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Jag också fick 5/9 :)
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
7/9 och då satte jag några rena gissningar
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
7/9 fick jag ihop.

Men jag tycker nog snarare att titeln borde varit "Vad kan du om att beställa ett bygge av en altan?". Det var ju inte så många frågor om själva byggandet...
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Håller jag ju inte med om förstås. Vad mer än frågan om ROT-avdrag tycker du bara är för den som beställer altanen av hantverkare?
 
8/9 brände första
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
8/9 och åkte på den som de flesta andra också svarat fel på. :)
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
8/9
Kul frågor och några gissningar blev det.
Lagom nivå så här på fredagkvällen, det var ju som tur är inget examensprov för altanbyggare. ;)
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
kontorsråttan
som vanligt antas det att man bor inom stadsplanerat område när det kommer till bygglov... ja ja man börjar bli van.
i övrigt har jag lyckats bygga altan utan att veta var namnet kom ifrån & definitionen på en altan.
 
Marlen Eskilsson skrev:
Håller jag ju inte med om förstås. Vad mer än frågan om ROT-avdrag tycker du bara är för den som beställer altanen av hantverkare?
Jo, du har ju rätt i att det är den enda frågan som är direkt kopplad till att beställa arbetet, men jag tänkte nog som så att för den som planerar att bygga själv så är det nog rätt så många andra frågeställningar som känns viktigare än t.ex. ordets ursprung. Om man däremot beställer jobbet så får man ut istället lite tid över till att gotta sig i sådan kuriosa. 😀

Kul ändå med quizen som ni anordnar!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.