Stiga såld!
HQ 330X på utlämningsstället!
(y)
 
Åkgräsklipparen kan du göra en massa annat med, skaffa ett släp och du kan flytta jord, stenar, grenar osv. Har du gårdsplan med singel kan du räfsa den osv.

Dock blir det rätt tråkigt att klippa gräs (även med åkgräsklippare) i längden. Det låter som du skall anlägga en ny trädgård och då kanske du har större nytta av åkgräsklippare + släp?

Annars hade jag satsat på en robotklippare!
 
Låter som att det blir en Automower 330X!
 
Jag tror inte du blir missnöjd(y)
 
Mitt inlägg i debatten: bilden nedan visar hur jag hjälper far att klippa gräset ;-)

gräsn.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Ser jobbigt ut! :)
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
Robot!!! Inte kul att sitta och klippa gräset 2ggr per vecka hela sommaren... Robotar is the way, vare sig det är för gräset, grillen eller golvet i huset :)
 
Haft HQn igång en månad typ, fattar inte varför jag inte slagit till tidigare.. :)
 
FredrikR skrev:
Haft HQn igång en månad typ, fattar inte varför jag inte slagit till tidigare.. :)
Precis så är det, i förra huset hade vi Automower, detta var 2003-2007 så vi var riktigt tidiga. När vi bytte hus så var det mycket som skulle renoveras, bygga till/om och fixa trädgården, så Automower gick bort. Har i 7år åktrunt på den där j#@%a åkgräsklipparen, men till denna säsong är den bytt till en ny Automower 320 (y) så nu är ordningen återställd :p
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.