Hallå i stugan. Jag har vid flera tillfällen sökt efter en Sensorstyrd tvålpump som är vägghängd. Jag har 4st vanliga vägghängda som jag vill byta ut då jag tycker det är smidigt med beröringsritt. Jag har beröringsfri tvättställsblandare i badrummet och det är super.

Jag vet att det finns en del Sensorstyrda tvålpumpar men dom är inte vägghängda. Jag har tänkt om man kunde göra något väggfäste till en sådan men tror inte det blir bra. Jag vill lätt kunna göra rent under därav vägghängd.

Är det någon där ute som har sätt eller läst om en så skulle jag blir väldigt glad. :wow:

Mvh Micke.
 
I
Det var ju ett hyfsat pris, den ser ju bra ut också.(y)
 
Här sitter den på väggen i badrummet. Funkar jättebra. Just nu har jag den till duschen för att prova hur det funkar där och det går bra. Ska prova den i köket också. Om den funkar bra där med, vilket jag tror blir det att köpa 3 till.

3 sensorer på rad där. Lyset, tvåldispensen och Oras blandaren. Allt för att underlätta i vardagen vilket det verkligen gör.

Notera tavlorna och plastblommor i spegeln. Tycker det är rätt mysigt i badrummet. Ända rummet som har tavlor efter 8 år. :D

P1000666.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
Det ser ut som du bor på ett charterhotell i Grekland :)
 
Semester varje dag.. haha
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.